רמי סדן פותח הכל: "תחקירנים רבים הפכו אותי למטרה עליונה"

    איתי גדסי 2 Comment on רמי סדן פותח הכל: "תחקירנים רבים הפכו אותי למטרה עליונה"

    יו"ר חדשות 10, רמי סדן, התייחס אתמול לראשונה באופן פומבי להתקפות נגדו בכלי התקשורת • "אני חושב שברור לכם שהתקופה האחרונה לא הייתה קלה עבורי. מה לא הטיחו בי? שאני גזען, שאני שונא מזרחיים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר חדשות 10, רמי סדן, התייחס אתמול (חמישי) לראשונה באופן פומבי להתקפות נגדו על רקע התבטאויותיו שפורסמו בכלי התקשורת. "אני חושב שברור לכם שהתקופה האחרונה לא הייתה קלה עבורי. מה לא הטיחו בי? שאני גזען, שאני שונא מזרחיים, שאני כלי בידי פוליטיקאים. תחקירנים רבים זנחו בין לילה את כל הבעיות במדינה והפכו אותי למטרה עליונה", אמר סדן בראשית דבריו.

    "חברים, בני משפחה ומכרים שלי מקבלים טלפונים מכל מיני עיתונאים שמנסים לברר ולמצוא סיפורים שיורידו אותי מהדרך. למצוא שלדים בארון. לדעתי הם קרובים לגלות את עלילותיי בגן חובה, שם נהגתי לסרב בעקשנות לשחק במשחק אבא של שבת, ובוודאי כבר יימצא הפוליטיקאי הפופוליסט שידרוש להדיח אותי מיד מתפקידי בשל כך".

    רמי סדן ניגש לגופו של עניין "אבל אחרי שצחקנו ונהנו, גם אם הבדיחה על חשבוני בוא נבין מה יש לנו כאן. יש לנו טענות של איש אחד, בעל עניין מובהק, ששמע אותי אומר לטענתו אמירות גזעניות, שמעולם לא אמרתי, מול 8 חברים בדירקטוריון שהעידו בכתב שהדברים לא נאמרו. אז סלחו לי אם אני לפחות לא מוכן להשלים עם מצב כזה, שבו עושים משפט שדה לאדם על בסיס עדות אחת של בעל עניין, מול 8 עדויות אחרות. אני גם הנחיתי את עורך דיני להגיש תביעה נגד כל מי שימשיך להפיץ את העלילה הזו".

    "חברים יקרים", המשיך סדן, "הסיטואציה מבחינתי לא השתנתה, באתי לתפקיד יושב ראש הדיקרטוריון של ערוץ 10 מתוך תחושת שליחות. אני חושב שהערוץ הוא חשוב וגדול יותר מכולנו, ואני מצפה שאחרי שבג"ץ ידון בנושא, אוכל לחזור לעשות את העבודה האפורה הארוכה והיומיומית, כדי לתרום לחיזוק, פיתוח והגדלת מעגלי ההשפעה של הערוץ על הציבור הישראלי. בערוץ יש שדרה ארוכה של עובדים, מנהלים ואנשי מקצוע בכל הרמות שעושים עבודה מרשימה מידי יום, כזו שבאה לידי ביטוי על המסך, משמחת, מרגשת, מכעיסה, מעציבה ובעיקר נוגעת תמיד בכולנו".

    לסיום, "בעיניי הדיון החשוב ביותר הוא סוגיית האליטות מול הפריפריה, והחיבור של הערוץ לפריפריה החברתית והגאוגרפית. בנושא הזה אני מבין שדבריי צוטטו באופן שפגע בחלק מהציבור ואני מצטער על כך. הנושא הזה הוא בדם לבי והדבר האחרון שארצה הוא שמאן דהוא ייפגע. אני גאה להיות יו"ר דירקטוריון של ערוץ שבו עוד באותו לילה יכול אחד ממגישי הסאטירה למתוח ביקורת נוקבת עלי בלי מורא ובלי חשש. זה הדי אנ איי של הערוץ והערך המוסף שלו ואני אשתדל לשמור ואף להרחיב את הפעילות שלו", אמר.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יש כאן הרבה היתממות, גילגולי עיניים, ודמעות תנין
      מה החשבון המטופש הזה של 8 עדים נגד אחד
      כל 9 העדים עלולים להיות בסופו של יום נתונים להיות תחת מרותו של מי
      שהם מתבקשים להעיד לגביו ובזה תלוי עתידם,
      היה עד אחד עם הרבה אומץ ותעוזה ומעל הכל יושרה והגינות שלמרות הסיכון שם את הדברים
      על השולחן כפי שנאמרו (גולן יוכפז)
      דבריו של סדן המשתפכים בהתבכיינות חושפים טפח מבעד לשריון המגונן של אנשי תקשורת
      גיבורי המקלדות והמקרופונים, שברגע קט בו הם הופכים ממבקרים למבוקרים, פתאום
      הם מבינים כמה נורא זה להיות נתון למרדף תקשורתי חסר רחמים, מר סדן,מה שאתה
      חש זמן קצר, אריה דרעי חש על בשרו שנים ארוכות וכמוהו רבים וטובים
      דווקא עכשיו מתוך תחושותיך שלך הבן תבין מדוע נחוץ מאוד להסיר מהזירה
      גורמים עויינים חסרי הגינות מקצועית ומוסרית שכמותך!
      אז קדימה, הביתה!

    2. 1

      בסוף הוא המסכן ….