הרמטכ"ל נגד הסתת פעילי הימין: "הפעלת הלחצים ראויה לגנאי"

    יש לאפשר למשפט בבית הדין הצבאי בעניינו של סמל אלאור אזריה להתנהל לפי הכללים המקובלים וללא התערבות חיצונית
    קובי פינקלר No Comments on הרמטכ"ל נגד הסתת פעילי הימין: "הפעלת הלחצים ראויה לגנאי"

    מפקדו של אלאור אזריה הותקף ברשתות החברתיות – בעקבות מתן עדותו בפרשיית החייל היורה – וזוכה לגיבוי צמרת הצבא • איזנקוט: "יש לאפשר למשפט בעניינו של סמל אלאור אזריה להתנהל לפי הכללים המקובלים, ולאפשר לעדים מטעם התביעה וההגנה לומר את האמת ללא חשש וללא מורא"

    צילום: פלאש90
    יש לאפשר למשפט בבית הדין הצבאי בעניינו של סמל אלאור אזריה להתנהל לפי הכללים המקובלים וללא התערבות חיצונית
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות ההסתה הנבזית של פעילי ימין קיצוניים נגד מפקד החייל המואשם בהריגת מחבל מנוטרל, זוכה היום רס"ן תום נעמן לגיבוי מלא מצמרת הצבא. ההסתה החלה מאז שבחר להתייצב בבית הדין הצבאי ולמסור את עדותו על זירת הפיגוע בחברון.

    הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, מדגיש כי רס"ן תום נעמן זוכה לגיבוי מלא וכי הנורמה המצופה מקציני צה"ל וחייליו היא אמירת אמת ומתן עדות אמת. "יש לאפשר למשפט בבית הדין הצבאי בעניינו של סמל אלאור אזריה להתנהל לפי הכללים המקובלים וללא התערבות חיצונית ולאפשר לעדים מטעם התביעה וההגנה לומר את האמת ללא חשש וללא מורא", אמר איזנקוט.

    הרמטכ"ל הזהיר: "כל ניסיון להפעיל לחצים על המעורבים בהליך המשפטי ראוי לגנאי". כמו כן, שוחח הרמטכ"ל היום עם רס"ן תום נעמן.

    בימים האחרונים הופצו ברדת תמונתו ופרטיו של רס"ן נעמן, בצירוף קריאה לנקמה בו על "העזתו" להעיד במשפט הצבאי, באופן שעשוי להוביל להרשעת החייל אלאור אזריה.



    0 תגובות