הח"כים ביקרו בכלא ונדהמו: "לקופים יש יותר מקום"

    "מדאיג שאסירים רבים אינם משתקמים וחוזרים לכלא. המדינה משקיעה בכל אסיר 3 מיליון. השאלה אם עושים בכסף שימוש נכון. האם יש רצף בין רשויות הרווחה לשב"ס?"
    איתי גדסי 4 Comment on הח"כים ביקרו בכלא ונדהמו: "לקופים יש יותר מקום"

    משלחת ח"כים ביקרו אתמול בכלא אופק ובכלא השרון, ונדהמו מהצפיפות האיומה במקום, אותה הם הגדירו בחומרה רבה • "אם בתי הסוהר אינם ראויים למגורי אדם, נשחרר אותם"

    אסיר | אילוסטרציה צילום: Aaed Tayeh, Flash90
    "מדאיג שאסירים רבים אינם משתקמים וחוזרים לכלא. המדינה משקיעה בכל אסיר 3 מיליון. השאלה אם עושים בכסף שימוש נכון. האם יש רצף בין רשויות הרווחה לשב"ס?"
    20:42
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on בג"צ נגד עולם התורה: גדולי ישראל מגיבים בחריפות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משלחת ח"כים חברי ועדת הפנים של הכנסת, ביקרו אתמול (ראשון) בכלא אופק ובכלא השרון, ונדהמו מהצפיפות האיומה במקום, אותה הם הגדירו בחומרה רבה.

    "אפילו לקופים בגן החיות יש יותר מקום, הצפיפות האיומה בה מתגוררים אסירים בישראל אינה מתקבלת על הדעת", אמר יו"ר הוועדה ח"כ דודי אמסלם בסיור הוועדה אתמול בכלא אופק ובכלא השרון, "אפילו לקופים בגן החיות יש יותר מקום. אם בתי הסוהר אינם ראויים למגורי אדם, נשחרר אותם. 4.5 מ"ר לאדם זה צפוף ביחס לסטנדרט הבינלאומי וגם בזה איננו עומדים".

    ח"כים בכלא

    ח"כים בכלא

    אמסלם דרש לקבל נתוני צפיפות על כל בית סוהר בנפרד. "יחד עם השב"ס נבנה תוכנית רב שנתית ואני אוביל את קידומה מול האוצר והמשרד לביטחון פנים".

    ח"כ אכרם חסון אמר כי "מדאיג שאסירים רבים אינם משתקמים וחוזרים לכלא. המדינה משקיעה בכל אסיר 3 מיליון. השאלה אם עושים בכסף שימוש נכון. האם יש רצף בין רשויות הרווחה לשב"ס?"

    גם ח"כ אוסמה סעדי היה בהלם מהצפיפות: "חייבים למלא את הזמן של האסיר. לא להשאירם ספונים בחדרים. צריך חינוך, תעסוקה והרבה ספורט. בכלא לנוער אופק ראיתי הרבה דברים חיוביים".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הקופים בגן החיות אינם גונבים ורוצחים , למה לא באמת לשחרר אותם ולתת להם את המפתח והכתובת לבית של אותם חכי"ם + דמי נסיעה על חשבון המדינה כמובן .

      1. אנ'לא יודע אבל נראה לי שאין המדובר באסירים בטחוניים כמחבלי החמאס וכדו' שאז 4.5 מ"ר זה המון הם צריכים לקבל 2*2 ועדיף מתחת לאדמה.
        לי נראה שזה אסירים פליליים ואז יש מקום באמת ליחס יותר הוגן, ישראל אע"פ שחטא ישראל הוא ואסור לשבור אותו גופנית ופיסית גם יחד.

        1. סוף סוף תידע המדינה שהכסף לשיקום אסירי
          ם לא מגיע ליעד במלואו