מקלב מאיים: "אם הממשלה תיפול, זה יהיה על חילולי שבת"

    איתי גדסי 1 Comment on מקלב מאיים: "אם הממשלה תיפול, זה יהיה על חילולי שבת"

    בעקבות חשיפת אתר 'קול חי' בשבוע שעבר על חילולי השבת שנעשים על ידי משרד התחבורה בעבודות בכבישי ישראל • ח"כ אורי מקלב אמר במליאת הכנסת כי "על נושא שבת ממשלה תיפול, לא נוכל לעבור לסדר-היום, לא הציבורי ולא הממשלתי, על כרסום בנושא שבת"

    צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    12:27
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on איך מגיעים לפסח ברוגע: דיתי וינשטיין מגלה את הסודות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר חשיפת אתר 'קול חי' בשבוע שעבר על חילולי השבת שנעשים על ידי משרד התחבורה בעבודות בכבישי ישראל, אמר אמש ח"כ אורי מקלב במליאת הכנסת כי "על נושא שבת ממשלה תיפול. לא נוכל לעבור לסדר-היום, לא הציבורי ולא הממשלתי, על כרסום בנושא שבת".

    בדיון שנערך בהצעות האי-אמון, שהגישו חברי האופוזיציה אמר מקלב כי "בשבוע האחרון היה איזה רחש בחש, הייתה איזה פליאה על כך שבעיתונות החרדית הופיע פרסום וגם כתבות של משרד התחבורה על עבודות ברכבת בצפון, עבודות בכבישים של חברת "נתיבי ישראל" בכביש 22. המודעה פורסמה והידיעה פורסמה בעיתונות החרדית, כשמי שהתעמק ראה שתאריך ה-15 בחודש, שאמור להגיע, ועד 23 גם כולל בתוכו שבתות. והנה, בעיתונות החרדית מפרסמים על הפסקת הרכבות, על סגירת כבישים כשמדובר בסופו של דבר, מדוע? בגלל עבודות. מדוע – וכאן אנחנו שואלים – אף אחד לא חשב שרשות ממשלתית, גוף ממשלתי, יפעל שבת אחר שבת בעבודות בכביש, סגירת כבישים, גשרים, מנהרות, רכבות ישראל. מה קרה? מה קרה פתאום על שבת? אנחנו היום מדברים בנושא פלורליסטי – צריך להיות משהו חברתי, משפחתי, לחזק את הקן, לא לעבוד. והנה, גוף ממשלתי, לא רק זה שהוא לא עושה את זה אלא כרסום במעמד השבת", אמר מקלב בעקבות חשיפת אתר 'קול חי'.

    מקלב קרא לשר כץ ואמר: "אני קורא לך, שר התחבורה שלא נמצא פה: לא עוד. לא יכול להיות שמשרד ממשלתי, גוף ממשלתי, אנחנו כממשלה בכלל בישראל, בנושא שבת ירמוס ויכרסם בו, באבן יסוד, נכס יסוד, הדגל שלנו. ממשלה לא תיפול – ככה לדעתי – עם עומק החקירה של ראש הממשלה, גם לא בגלל דחייתו של משא ומתן עם הפלסטינים ואפילו לא בגלל חוק כזה או לא חוק כזה. אבל כן, על נושא שבת ממשלה תיפול. לא נוכל לעבור לסדר-היום, לא הציבורי ולא הממשלתי, על כרסום בנושא שבת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איך יהיו בכלל חילולי שבת, אחרי מכתבים חריפים כל כך ששלח מקלב לשר התחבורה?