לראשונה • החרדים יקבלו חוף נפרד ברמה בינלאומית

    "זו עוד נדבך להגברת כבוד שמים בעיר, עד היום תושבי העיר שרצו לרחוץ בים היו נאלצים לעבור במקומות לא ראויים, כיום, בזכות פעילות נציגי "דגל התורה" בעיר דבר זה ימנע ואני מברך אותם על כך"
    איתי גדסי 7 Comment on לראשונה • החרדים יקבלו חוף נפרד ברמה בינלאומית

    לראשונה בישראל • חוף נפרד, אשר נבנה בסטנדרטים בינלאומיים הוכשר במיוחד עבוד הציבור החרדי בראשון לציון ויהיה החוף הנפרד הטוב ביותר בישראל • כל הפרטים

    "זו עוד נדבך להגברת כבוד שמים בעיר, עד היום תושבי העיר שרצו לרחוץ בים היו נאלצים לעבור במקומות לא ראויים, כיום, בזכות פעילות נציגי "דגל התורה" בעיר דבר זה ימנע ואני מברך אותם על כך"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה בישראל: חוף נפרד, אשר נבנה בסטנדרטים בינלאומיים הוכשר במיוחד עבוד הציבור החרדי בראשון לציון ויהיה החוף הנפרד הטוב ביותר בישראל.

    בניית החוף החדש התאפשר בפעילות מאומצת וביוזמת נציגי 'דגל התורה' מאחר והצבא התפנה מבסיס פלמחים, והחזיר את שטחי הבסיס לעיריית ראשון לציון, ממנו הוקצה שטח מיוחד לציבור החרדי וישמש כחוף נפרד שנבנה והוכשר מלכתחילה עבור הציבור החרדי.

    החוף החדיש, כולל סככות הצללה ומבני קבע למלתחות ושירותים. החוף עצמו יהיה גדול פי שניים ממה שהיה מוגדר לחוף הנפרד עד כה, כך ששטח החוף גדל מ-80 מטר ל-150 מטר!, כן נבנתה לראשונה בישראל מחיצה עמידה לזרמי המים בתוך הים עד למרחק של 13 מטר מקו החוף.

    החוף נבנה בסטנדרטים גבוהים בתקן בינלאומי הנקרא – "חוף כחול" בעזרתו האדיבה של מנהל חוף הים אלי שוורצבורג ומ"מ ראש העירייה מוטי עג'מי אשר הבין את צרכי הקהילה וסייע רבות בבירוקרטיה הרבה כדי לאשר את החוף.

    חוף הים, ראשון לציון, חרדים (2)
    נציגי 'דגל התורה' בעיר ציינו כי בניית החוף נעשתה בליווי ופיקוח רבני העיר. כבר לפני כחצי שנה עם תחילת העבודות ישבו רבני ועדת הקודש והחינוך יחד עם נציגי "דגל התורה" מול הגורמים הרלוונטיים בעיר בכדי להביא לכשרותו המלאה של החוף, כבר אז הבינו את הצורך החשוב בבניית חוף מהודר לציבור יראי ד' כידוע בעיר נמצאים מספר ישיבות וקהילות חרדיות כך שדבר זה הינו צורך חיוני.

    עם תחילת בניית החוף שמו דגש על הפרדה מלאה בין החופים המעורבים לנפרדים לשם כך הוקם כיכר תנועה גדול בפתח החוף אשר שם ירדו המתרחצים, בנוסף נבנתה מחיצה עמידה לאורך הדרך מחוף הים עצמו עד לחניון הרכבים כך שלא יהיה צורך לעבור דרך חניוני הרכבים של החופים האחרים.

    הרב הגאון רבי יצחק פישר מרבני הקהילה החרדית בעיר בירך על הבשורה ואמר "זו עוד נדבך להגברת כבוד שמים בעיר, עד היום תושבי העיר שרצו לרחוץ בים היו נאלצים לעבור במקומות לא ראויים, כיום, בזכות פעילות נציגי "דגל התורה" בעיר דבר זה ימנע ואני מברך אותם על כך".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      כל הכבוד!

      1. לא ללכת לשם זה חוף הכי הכי דפוק שיש לצבור החרדי אן שם כלום !!! לא מלתחה אחת אם רוצים להתלבש או על החול או בחוף הפרוץ תלכו לחוף בבת ים הוא הכי טוב או לשרתון

    2. 6

      איזה עיר החוף המדובר?

    3. 5

      אני הייתי ואין שם כלום אפילו לא מלתחה אחת השירותים על הפנים ואם רוצים להתלבש או לשרותים צריך ללכת לחוף "הפרוץ"

    4. 4

      אני היתי שם וביום רבעי וזה על הפנים אין מלתחה אחת!!! אם רוצים להתלבש נומלי צריך ללכת לחוף הפרוץ והמקלחות עדיף להתקלח בים ולא שם אין שם כלום חוץ ממדוזות גם לא שירותים אל תלכו לשם תלכו לבת ים!!!!

    5. 3

      חוף זוועתי!!! כניסה פרוצה מתוך החוף המעורב. אין שרותים נורמלים (2 בקתות של שרותים כימים) אין מלתחות. ברזון אחד מטפטף…
      העיקר מלא יח"צ ופרסומות. זוווועה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    6. 2

      חוף נורא ואיום!!!
      "רמה בינלאומית" עלק
      מטונף מסריח ולא מיועד לבני אנוש
      תתביישו לכם!!!!????????????