מדוע מנע ביהמ"ש יציאת איש עסקים אשדודי לפגישה בברצלונה?

    בבקשה טען איש העסקים באמצעות עורכי דינו כי מדובר בפגישת עסקים חד פעמית, עם גורמי ממשל בכירים בברצלונה
    ישראל פריי No Comments on מדוע מנע ביהמ"ש יציאת איש עסקים אשדודי לפגישה בברצלונה?

    ג'קי בן זקן ביקש מבית המשפט אישור חד פעמי ליציאה לפגישה קריטית עם הרשויות בברצלונה – אך בקשתו נדחתה • "שיקול עסקי לא יכול להיות מילת קסם. זה לא יכול להיות הג'וקר שמנצח את הכל"

    בבקשה טען איש העסקים באמצעות עורכי דינו כי מדובר בפגישת עסקים חד פעמית, עם גורמי ממשל בכירים בברצלונה
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש העסקים האשדודי ג'קי בן זקן ביקש מבית המשפט לאשר את יציאתו מהארץ לצורך פגישת עסקים בספרד, אך בית המשפט דחה את בקשתו, והוא ישאר עד להשלמת ההליכים המשפטיים נגדו, וריצוי עונש המאסר שהושת עליו.

    לפני כשנה, הורשע איש העסקים האשדודי בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, השפעה בתרמית על שערי ניירות ערך וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. ההרשעה הייתה נקודת שפל במדרון חלקלק בו הידרדרו עסקיו ושמו הטוב של מי שנחשב לאחד מהכוחות העולים בקהילה העסקית המקומית.

    על בן זקן נגזרו 3 שנות מאסר, אך בית המשפט דחה את ביצוע העונש עד לערעור שבן זקן הגיש לבית המשפט העליון. בזמן שיחלוף עד להכרעה, ביקש ג'קי בן זקן לצאת לפגישת עסקים, בקשה שכאמור נדחתה.

    בבקשה טען איש העסקים באמצעות עורכי דינו כי מדובר בפגישת עסקים חד פעמית, עם גורמי ממשל בכירים בברצלונה, אתם הוא מנהל משא ומתן ארוך, לאחר סכסוך משפטי מר שיש לחברות שבבעלותו עם הרשויות הקטלוניות.

    עורכי הדין ניסו לשכנע אץ בית המשפט בנחיצות הנסיעה, באמרם "יש פעמים שיש חשיבות למפגש האישי בלבן שבעיניים". הם גם טענו כי אם בן זקן יזוכה בעליון, זה עלול להיות מאוחר מדי מבחינת הממשלה הקטלונית. מאידך, נציג המדינה אמר כי "שיקול עסקי לא יכול להיות מילת קסם. זה לא יכול להיות הג'וקר שמנצח את הכל".



    0 תגובות