גלישה, ניווט ושיחות מחו"ל ללא הגבלה

    עפר גדנקן No Comments on גלישה, ניווט ושיחות מחו"ל ללא הגבלה
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוגו פרטנר_שחור טורקיז'פרטנר' משיקה לקראת חודשי הקיץ מגוון חבילות לשימוש בחו"ל במגוון רחב של מדינות. חבילה בולטת במיוחד נקראת Always On, המאפשרת גלישה חופשית ושימוש אינטנסיבי באפליקציות הפופולריות ביותר של הרשתות החברתיות בהן: וואטסאפ, ווייז, ועוד. החבילה מאפשרת שליחת הודעות טקסט, קיום שיחות קוליות בוואטסאפ, ניווט במהלך הטיול, העלאה של תמונות וסרטונים לרשתות החברתיות וצפייה בשיתופים של חברים, וכל זאת ללא הגבלה, לצד נפח גלישה משמעותי של 6 ג'יגה לשאר השימושים. החבילה בעלות של 199 ש"ח, תקפה למשך 21 ימים מהפעלתה, וניתנת לשימוש ביותר מ-40 מדינות בעולם. בנוסף, מציעה 'פרטנר' שירות סינון שיחות, המאפשר לשלוט על השיחות הנכנסות באמצעות קוד גישה אישי.

    תמונה1סקר של משרד התחבורה מציב את 'אגד' בצמרת רשימת מדדי השרות בחברות התחבורה הציבורית. את הסקר ביצע משרד התחבורה, במסגרת בקרה על חברות התחבורה הציבורית. לצד 'אגד' בצמרת רמת השירות החברות: 'גלים' ו'דן צפון' – מפעילות המטרונית בחיפה. הסקר הקיף למעלה מ-15 חברות מפעילות שרותי תחבורה ציבורית בישראל.

    ללא שם'אתרוג', מבית 'אינטרנט רימון' החברה מנגישה את מחירי האינטרנט המסונן במהירות גבוה ומשיקה מבצע למצטרפים חדשים: חודש במתנה. בחברה מדגישים כי מהירות הגלישה היא עד 100 מגה, תוך סינון איכותי בפיקוח רבנים ובטכנולוגיה מתקדמת כשהוא הספק היחיד בישראל המחובר עם שלשה כבלים תת ימיים.

    6 בום'האגיס' חוזר על מבצע הצבירה שזכה לביקוש רב בשנה שעברה. במהלך החודשים יולי אוגוסט, הרוכשים 5 אריזות ממגוון חיתולי 'האגיס' יקבלו אריזת חיתולי 'האגיס פרידום דריי' במתנה!! בנוסף, כל הנרשמים לפעילות, מקבלים מתנת הרשמה בדואר עד הבית, ערכת התנסות הכוללת: זוג בגדי ים חד פעמיים של האגיס ליטל סווימרס! את הקודים הנמצאים בחלק הפנימי של אריזות 'האגיס' יש להזין בעמוד הפעילות באתר. לאחר הזנה של 5 קודי קניה, מקבלים הודעת sms עם קוד קופון למימוש ההטבה ברשת שנבחרה בדף הפעילות. הקונים מארזי 'האגיס מגה פק' ו/או אריזת ענק יקבלו 2 ניקובים במקום אחד בעמוד הפעילות!



    0 תגובות