ערבי יפואי טוב לב ואושית ווטסאפ חרדית • סיפור מרגש

    הכל החל כאשר יונס מצא מצלמה דיגיטלית וחיפש פרטים מזהים שיובילו אותו לבעלי המצלמה
    ישראל פריי No Comments on ערבי יפואי טוב לב ואושית ווטסאפ חרדית • סיפור מרגש

    קבלו את יונס, ערבי יפואי שמציאה אקראית הובילה אותו אל זוג חרדי שהיה אסיר תודה • הכל החל כאשר יונס מצא מצלמה דיגיטלית וחיפש פרטים מזהים שיובילו אותו לבעלי המצלמה • האזינו

    המזוודות עם הציוד היקר
    הכל החל כאשר יונס מצא מצלמה דיגיטלית וחיפש פרטים מזהים שיובילו אותו לבעלי המצלמה
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם כשעונת החתונות בוערת, הסינגלים מתגלגלים מתחת לשולחן והתחרויות השונות מגיעות לשיאן – לא מפסיק מנחם טוקר להפציר במאזיני 'זמן אויר' לקחת על עצמם קבלות טובות ולבצע מעשים טובים.

    על אחת כמה וכמה, בימי שלשת השבועות בהם אנחנו משתדלים להרבות באהבת חינם – ובואו נודה על האמת, גם המוזיקה הווקאלית הדלילה נמצאת בעוכריו ומפנה זמן שידור יקר –  רותם טוקר את המאזינים לעשיית חסד, ומעלה על נס מקרים יוצאי דופן.

    והיום, קבלו את יונס, ערבי יפואי שמציאה אקראית הובילה אותו אל זוג חרדי שהיה אסיר תודה. הכל החל כאשר יונס מצא מצלמה דיגיטלית וחיפש פרטים מזהים שיובילו אותו לבעלי המצלמה.

    משלא מצא, הפעיל את המצלמה ומצא שם תמונות של זוג חרדי. הוא צילם זאת וביקש ברשת הוואטצאפ עזרה לאתר את המאבדים. הפניה הגיעה לאריה כהן, איש חינוך ודמות פופולרית ברשת, המנהל – בין היתר – קבוצות ווטסאפ פופולריות, זה פעל רבות בכדי לאתר את הזוג שכשנמצא, לא היו מילים בפיו להודות ליונס שהתעקש והתאמץ להשיב את האבדה לבעליה.

    האזינו:



    0 תגובות