בתום סערת הליבה: המדינה מחפשת את הסטודנטים החרדים

    לאור החלטת הממשלה, פרסמה נציבות שירות המדינה כי אמש נפתח מכרז מאגר עבור סטודנטים או סטודנטיות חרדים המעוניינים לעבוד בשירות המדינה.
    איתי גדסי No Comments on בתום סערת הליבה: המדינה מחפשת את הסטודנטים החרדים

    לאחר שבוע סוער סביב לימודי הליבה במוסדות החרדים • הבוקר מפרסמת נציבות שירות המדינה כי החלה בהפעלת שלב ראשון בהחלטת הממשלה לקידום המלצות לשילוב האוכלוסייה החרדית בשירות המדינה

    צילום: Nati Shohat/Flash90
    לאור החלטת הממשלה, פרסמה נציבות שירות המדינה כי אמש נפתח מכרז מאגר עבור סטודנטים או סטודנטיות חרדים המעוניינים לעבוד בשירות המדינה.
    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שבוע סוער סביב לימודי הליבה במוסדות החרדים, הבוקר (חמישי) מפרסמת נציבות שירות המדינה כי החלה בהפעלת שלב ראשון בהחלטת הממשלה לקידום המלצות לשילוב האוכלוסייה החרדית בשירות המדינה. בין החלטות הממשלה הוחלט על הקמת מאגר סטודנטים מקרב האוכלוסייה החרדית.

    לאור החלטת הממשלה, פרסמה נציבות שירות המדינה כי אמש נפתח מכרז מאגר עבור סטודנטים או סטודנטיות חרדים המעוניינים לעבוד בשירות המדינה. המתקבלים/ות למאגר יקבלו הצעות מעת לעת למשרות סטודנטים/ות בתחומים שונים בשירות המדינה בפריסה ארצית.

    מנציבות שירות המדינה נמסר כי "אגף בכיר בחינות ומכרזים מזמין את הסטודנטים/ות החרדים/ות לתואר ראשון או שני להגיש מועמדות ולהצטרף למסלול העסקה ייחודי ומרתק, הכולל התמודדות עם אתגרי השירות הציבורי".

    לתועלת החרדים המעונינים להגיש את בקשתם, אתר 'קול חי' מפרסם את הפרטים הבאים:

    מס' המכרז: 42374. מועד תום הגשת מועמדות: 17.08.16, לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות לחצו כאן.



    0 תגובות