עדי רן מתכונן לעונה הבאה של 'הקול הבא', וחושף את התאריך

    "יש כתב אחד צבי יחזקאלי פגשתי אותו לפני כמה שנים באומן. הוא אמר לי שהוא בדרך לתאילנד והוא עשה עצירה באומן"
    עמית דניאל No Comments on עדי רן מתכונן לעונה הבאה של 'הקול הבא', וחושף את התאריך

    המוזיקאי הצבעוני והיצירתי עדי רן, משוחח עם מנחם טוקר ולא מותיר דקה ללא כותרת מסקרנת: על אלבום חדש שבדרך, על הופעה במסירות נפש כשידו מגובסת, על מפגש עם עיתונאי ערוץ 10 בתאילנד, ועל התחושה בכס השיפוט • אל תחמיצו

    "יש כתב אחד צבי יחזקאלי פגשתי אותו לפני כמה שנים באומן. הוא אמר לי שהוא בדרך לתאילנד והוא עשה עצירה באומן"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר, עולים מדי יום בימי בין המצרים, אמנים המספרים על מעשיהם בימים אלו – ימים בהם לא שומעים מוסיקה. היום נקרא לשידור הזמר עדי רן שגם חשף שיר חדש מאלבומו אותו ביצע בשידור בצורה נפלאה וכמובן ווקאלית.

    רן סיפר לטוקר כי הוא מעולם לא מבטל הופעות שקבע ואפילו כאשר ידו הייתה מגובסת הוא מצא פתרון איך להופיע "הוצאתי את האצבעות מהגבס", סיפר, "ועשיתי את האקורדים וכך ידעו איך לנגן את השירים". טוקר נפעם ממסירות הנפש.

    במהלך הראיון -, לא שיש לנו מושג אם טוקר שם לב – אבל הוא חשף שהעונה הבאה של "הקול הבא" תחל מיד לאחר סוכות. טוקר שאל את עדי רן על תחושותיו כשופט בתחרות הענק הזו ורן השיב כי הוא לא מפסיק לקבל פידבקים והתחרות גרמה לו הנאה צרופה ונתנה לו המון.

    טוקר, שדקות קודם לכן עסק בגמר "קיץ באוויר" בו מאזינה שזכתה בכרטיס טיסה לקייב רצתה להחליף את הכרטיס, שאל את דעתו של עדי רן על הנוסעים ליעדים בחו"ל ולא לאומן ורן השיב "אני לא מבין אותם. זה עולם הזה וזה עולם הבא.. יש לי חבר שהתקרב לרבנו ועדיין נוסע לכל מיני מקומות בעולם. אמרתי לו מה אתה נוסע לשם? סע לאומן, לרבינו. אתה יודע טוקר, יש כתב אחד צבי יחזקאלי פגשתי אותו לפני כמה שנים באומן. הוא אמר לי שהוא בדרך לתאילנד והוא עשה עצירה באומן. שנה אחרי כבר שמעתי שהוא מפיץ תורה ועושה דברים נפלאים".

    לסיום, מנהג טוקר מימים ימימה (כבר שבוע), לבקש מהאמן המתארח לבצע שיר ווקאלי ועדי רן כמובן נעתר וביצע שיר חדש ונפלא מאלבומו החדש שיראה אור אי"ה מיד לאחר שלושת השבועות. השיר זכה לאפקטים קוליים מיוחדים. נושא השיר אם שאלתם, הוא רבי נחמן מברסלב. כמה מפתיע.



    0 תגובות