הח"כים גפני בן צור וכבל בשדולה למען נצרת עילית

    פלוט וציין כי נצרת עילית עומדת לחגוג בקרוב 60 להקמתה "זהו בהחלט הזמן להגשים את החזון של בן גוריון ולהעניק לעיר מתנה ראויה ליום ההולדת"
    איתי גדסי No Comments on הח"כים גפני בן צור וכבל בשדולה למען נצרת עילית

    השדולה למען נצרת עילית הוקמה לפני כשבועיים והיא הראשונה מסוגה שמוקמת למען עיר • הרכבה כולל שלושה יושבי ראש ועדות בכנסת השדולה תתכנס ביום שני הקרוב (מחר) לישיבה ראשונה בהשתתפות ראש העיר, חברי מועצה ותושבים

    פלוט וציין כי נצרת עילית עומדת לחגוג בקרוב 60 להקמתה "זהו בהחלט הזמן להגשים את החזון של בן גוריון ולהעניק לעיר מתנה ראויה ליום ההולדת"
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט משקיע, מאז בחירתו לפני כחודש, מאמצים גדולים על מנת לשכנע את שרי הממשלה וחברי הכנסת כי לנצרת עילית צרכים מיוחדים המצדיקים התערבות מיוחדת של הממשלה ומתן טיפול נקודתי.

    פלוט מציג תמונת מצב ונתונים המצביעים על משבר קשה שפוקד את העיר בשנים האחרונות וכן מצב כספי קשה שקיבל לידיו ומסתכם בגירעון של למעלה מ 70 מיליון ש"ח, "נצרת עילית הוקמה על פי החזון של דוד בן גוריון, הגשמת החזון היא משימה לאומית ממדרגה ראשונה" מסביר פלוט

    כך זכתה נצרת עילית להיות העיר הראשונה שחברי כנסת מקימים למענה שדולה. השדולה למען נצרת עילית הוקמה לפני כשבועיים והיא הראשונה מסוגה שמוקמת למען עיר. הרכבה כולל שלושה יושבי ראש ועדות בכנסת: ח"כ יואב קיש (ליכוד) יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) יו"ר ועדת הכלכלה והרב משה גפני (יהדות התורה) יו"ר ועדת הכספים ,וכן ח"כ יואב צור (ש"ס) יו"ר סיעת ש"ס , ח"כ טלי פלוסקוב (כולנו) סגנית יו"ר הכנסת וח"כ יואל רזבוזוב (יש עתיד)

    "אני רואה בפעילות השדולה, מעבר לאמירה הנעוצה בעצם הקמתה, כלי חשוב בדרך ליצירת לובי והשגת היעד המרכזי – להביא את נצרת עילית אל שולחן הממשלה ולאשר הצעת מחליטים למתן טיפול נקודתי לעיר" אומר פלוט ומציין כי רק הצעת מחליטים שתחריג את העיר מן הקריטריונים תאפשר צמיחה והתחדשות עירונית.

    השדולה תתכנס ביום שני הקרוב (מחר) לישיבה ראשונה בהשתתפות ראש העיר, חברי מועצה ותושבים. לקראת הישיבה דפדף ראש העיר פלוט במסמכים בארכיון העירייה וגילה אוצר בלום: קלסר ישן עם מכתבים אותנטיים, חלקם כתובים בכתב יד צפוף ולא קריא, ששלח ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון :"אני מכיר כי נצרת עילית זקוקה וראויה לטיפול מיוחד " כתב בן גוריון ב 31 במאי 1963 .במכתב אחר, שנה קודם לכן, ב 1962 כתב : "נצטרך איפוא לעשות מאמצים להעביר אנשים ממרכזים מרובי אוכלוסים בעיקר מת"א וסביבותיה ליישוב נצרת עילית" במכתב אחר שכתב ב- 1973 ושלח לראש העיר דאז מרדכי אלון :"הנני מאחל לכם שעוד בדורכם תזכו לראות בהכפלת אוכלוסייתה העברית של נצרת עילית והגברת שיתוף הפעולה בין שני העמים".

    פלוט החליט לעשות במסמכים שימוש ולשלוח אותם לשרים :"מסמך שכתב מנהיג לאומי, שהקים את נצרת עילית והיה שותף להקמתה של מדינת ישראל בהחלט ראוי לתשומת לב, זה כבר לא ראש עיר שמדבר אלא מנהיג לאומי ולמרות שחלפו כל כך הרבה שנים מאז, תכן דבריו מאוד אקטואלי ".

    פלוט וציין כי נצרת עילית עומדת לחגוג בקרוב 60 להקמתה "זהו בהחלט הזמן להגשים את החזון של בן גוריון ולהעניק לעיר מתנה ראויה ליום ההולדת"

    כזכור רק בשבוע שעבר התראיין רונן פלוט ל'אתר קול חי' וקרא לציבור החרדי לבוא ולהתגורר בנצרת.

    רונן פלוט: "קורא לחרדים לבוא ולהתגורר בנצרת עילית"



    0 תגובות