פינדרוס נגד הרב בצלאל כהן: "חכמי לב סכנה ליהדות"

    "הצביעות של אותם אנשים שמקדמים את חכמי לב נחשפת" תוקף פינדרוס, הסרטון שבו נראיתי מדבר באנגלית מדובר סה"כ בכנס של עיתונאים מחו"ל שבאו לראות את הציבור החרדי, שאל אותי יו"ר ארגון של חוזרים בשאלה האם אנחנו דואגים לחכמי לב ועניתי לו שלצערי הרב הייתי עסוק בזה, הם עצמם הוציאו את הסרטון, מדובר פה במאבק נגד החינוך החרדי" הוא קובע.
    admin2 4 Comment on פינדרוס נגד הרב בצלאל כהן: "חכמי לב סכנה ליהדות"

    הערב במהדורה המרכזית התראיינו ח"מ העיר יצחק פינדרוס ור"י חכמי לב • פינדרוס מאשים: "מדובר במאבק נגד הציבור החרדי, יש עתיד מגבה את המוסד" • ר"י חכמי לב דוחה את האשמות: הישיבה נועדה לאלו שלא רק חושקים בלימוד התורה"

    "הצביעות של אותם אנשים שמקדמים את חכמי לב נחשפת" תוקף פינדרוס, הסרטון שבו נראיתי מדבר באנגלית מדובר סה"כ בכנס של עיתונאים מחו"ל שבאו לראות את הציבור החרדי, שאל אותי יו"ר ארגון של חוזרים בשאלה האם אנחנו דואגים לחכמי לב ועניתי לו שלצערי הרב הייתי עסוק בזה, הם עצמם הוציאו את הסרטון, מדובר פה במאבק נגד החינוך החרדי" הוא קובע.
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ההודעה של רבני בית וגן שנערכה בביתו של הגרב"מ אזרחי בהם השתתפו ראש ישיבת עטרת ישראל, הגר"י עדס, הגר"ע אוירבך, הגרמ"י שלזינגר, בה הם הוציאו הודעה: "התיכון חכמי לב הוא מוסד שאין רוח חכמים נוחה הימנו, ואין לו אפשרות להיות בשכונת בית וגן כלל ועיקר"

    ראשי ישיבות ועסקנים התכנסו במטרה למנוע הקצאה לחכמי לב

    הערב במהדורה המרכזית עם אבי מימרן התראיין סגן ומ"מ ראש העיר יצחק פינדרוס, וגילה שכל ההצעות שהם ניסו להציע ע"כ שמוסד חכמי לב לא יהיה באיזור חרדי נדחו על הסף ע"י ראש העיר בטענה שמוסד חרדי אמור להיות בשכונה חרדית. לדבריו: "הסיעות החרדיות בעירייה פועלות יחד כבר שנתיים ונלחמות ע"כ אולם ראש העיר עושה דווקא".

    "הצביעות של אותם אנשים שמקדמים את חכמי לב נחשפת" תוקף פינדרוס, הסרטון שבו נראיתי מדבר באנגלית מדובר סה"כ בכנס של עיתונאים מחו"ל שבאו לראות את הציבור החרדי, שאל אותי יו"ר ארגון של חוזרים בשאלה האם אנחנו דואגים לחכמי לב ועניתי לו שלצערי הרב הייתי עסוק בזה, הם עצמם הוציאו את הסרטון, מדובר פה במאבק נגד החינוך החרדי" הוא קובע.

    לדבריו: "מאז ומעולם היו ישיבות תיכוניות, אולם מתברר מיום ליום שחכמי לב מנהלים מאבק נגד הציבור החרדי, יו"ר ארגון חוזרים בשאלה מקדם את האינטרסים של הארגון, אותו ראש ישיבה שלהם שמתראיין בתקשורת החופשית טוען שצריך לשנות את הציבור החרדי" "חכמי לב וראש הישיבה שלהם הם סכנה ליהדות" מסכם פינדרוס את דבריו.

    ראש ישיבת חכמי לב הרב בצלאל כהן מגיב לאבי מימרן במהדורה המרכזית על דבריו של יצחק פינדרוס: "אני לא באתי לשנות את הציבור החרדי הישיבה הוקמה לאפשר להורים לשלוח את ילדם למוסד שהם יחפצו בהם ואני מאמין שזה טוב" לדבריו: "בציבור החרדי צריך להיות מוסדות בצורה שונה מאשר נקבע ע"י גדולי ישראל".

    באשר לטענה שתנועת יש עתד עומדת מאחוריו הוא משיב: "זה עלילת שוא ושקר מוחלט, הישיבה הוקמה בתקופת שר החינוך שי פירון ולכן הם מעורבים בנושא"…

    בהמשך דבריו ר"י חכמי לב דוחה את הטענות ע"כ שהוא מתעקש שהמוסד של חכמי לב יהיה בשכונות חרדיות, לדבריו: "ראש העיר הוא קובע מדיניות שמוסד חרדי יהיה בשכונה חרדית והאשמה מוטלת עליו"



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      שלום,
      לדעתי לא טוב עושה התחנה להעלות את הנושא בתקשורת.
      אם עד עכשיו רק עשרות שמעו על "הישיבה" הזו. עכשיו כל המאזינים של רדיו קול חי שמעו ויש להם מושג שישנו ישיבה כזאת ואם בין השומעים הם בחורים צעירים שעדיין מתלבטים היכן יגדלו אז כעת יש להם עוד כתובת. חבל חבל. תקנו אותי אם אני טועה.
      ירון

    2. 3

      ומה עם קריית נוער? ומה עם ישיבה אוניברסיטי? ומה עם מכון לב? ומה עם עטרת ישראל? ומה עם מכללת בית וגן? ומה עם הת"ת הצרפתי שלומדים בו ליבה וד"ל? כל אלו היו ויהיו בבית וגן מה נשתנה עם חכמי לב? אולי די להלחם בתופעות שכבר ניטעו עמוק בחברה החרדית? צריך להכיר במציאות שיש 10% מהחרדים שנוטים ללצדדים אחרים להלחם עם זה לא יעזור זה ראש בקיר

    3. 2

      שוב פעם התואר "הרב" לאיש שגדולי רבני בית וגן אסרו את כניסת מוסדו לשכונה?
      תפסיקו לבזות את גדולי ישראל שליט"א!!!