החיפושים בשבת • המשטרה: "מעריכים את המתנדבים החרדים"

    "בתום שעות ארוכות של סריקות רגליות, רכובות ומהאוויר, אותר הצעיר כשהוא תשוש לחלוטין בסמוך לכניסה לקיבוץ גלאון"
    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on החיפושים בשבת • המשטרה: "מעריכים את המתנדבים החרדים"

    חרדים רבים סייעו בחיפושים, בעיצומה של השבת, אחר תושב ת"א בן 17 שנעלם בבית ג'וברין, זאת לאחר שהיה חשש כבד לחייו של הנעדר.• דובר מרחב לכיש במשטרה אמר ל'קול חי' כי "רציתי להגיד 'שאפו' לחבר'ה חובשי הכיפות שהגיעו היום לסייע בחיפושים אחר הנעדר"

    "בתום שעות ארוכות של סריקות רגליות, רכובות ומהאוויר, אותר הצעיר כשהוא תשוש לחלוטין בסמוך לכניסה לקיבוץ גלאון"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך שעות רבות נערכו חיפושים היום (שבת) אחר תושב ת"א בן 17 שנעלם בבית ג'וברין. לאחר שעות מורטות עצבים הוא נמצא כשהוא תשוש ועייף, כוחות ההצלה שהוזעקו למקום – העניקו לו טיפול רפואי.

    חרדים רבים סייעו בחיפושים, בעיצומה של השבת, זאת לאחר שהיה חשש כבד לחייו של הנעדר. דובר מרחב לכיש במשטרה אמר ל'קול חי' כי "רציתי להגיד 'שאפו' לחבר'ה חובשי הכיפות שהגיעו היום לסייע בחיפושים אחר הנעדר. ביניהם גם מתנדבי זק"א ו'איחוד הצלה', חרדים וכיפות סרוגות. זה לא משהו שמובן מאליו ביום שבת".

    מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרה רבים בסיוע מתנדבים עסקו החל מליל אמש בניסיונות לאתר את תושב תל אביב בן ה-17 לאחר שנותק עמו הקשר ביער בית ג'וברין. הקטין שהה במקום יחד עם חבריו. אתמול בצהריים עזבו חבריו את המקום, ואילו הוא נותר לבדו ביער".

    "בתום שעות ארוכות של סריקות רגליות, רכובות ומהאוויר, אותר הצעיר כשהוא תשוש לחלוטין בסמוך לכניסה לקיבוץ גלאון", נמסר מהמשטרה.



    3 תגובות

    מיין תגובות