- רדיו קול חי - -

סקר TGI • 'קול חי' ממשיך להוביל את הרדיו החרדי

הנתונים מאמתים את התחושות: 'קול חי' ממשיך להוביל את סדר היום התקשורתי במגזר החרדי. על פי נתוני סקר TGI, רדיו 'קול חי' מוביל עם 31.5% חשיפה, פער של 9.2% מול המקבילה 'קול ברמה'.

סקר TGI המתפרסם היום, בוחן את אחוזי החשיפה של התקשורת החרדית – הכתובה, הווירטואלית והמשודרת, בתקופה שבין יולי- 2015, עד יוני 2016, לעומת 12 החודשים שבין ינואר עד דצמבר 2015.

מנתוני הסקר עולה כי היומונים הוותיקים ממשיכים להציג עלייה נאה, וכי העיתונות המודפסת רושמת התאוששות, לאחר תקופת נסיגה: עיתון 'יתד נאמן' מזנק בכעשרה אחוזים, מ-21.5% ל-24.1%. 'המבשר' גדל אף הוא באחוזים דומים, מ-9% ל-10.2%. 'המודיע' רושם ירידה קלה, ו'הפלס' – שבסקר הקודם הפתיע לטובה – יורד בכעשרה אחוזים, ומחזיק ב- 14.1%.

בעיתוני סוף השבוע ממשיך 'משפחה' להוביל, ואף רושם עלייה נאה, כשאף המתחרים ב'בקהילה' רושמים עלייה באחוזי חשיפתם. עיתון 'שעה טובה' שומר בעקביות על תחתית הרשימה, עם 2.2% חשיפה בלבד.

ובגזרת הרדיו: רדיו 'קול חי' מוביל עם 31.5 אחוזים לעומת 22.3 ב'קול ברמה', כשהפער הגדול בין שתי התחנות הולך וגדל ועומד כיום על 9.2%.

מנכ"ל הרדיו, אבי רוזן, אמר: "מאזיני 'קול חי' מוכיחים לנו את מה שאנחנו יודעים זה מכבר: צוות התחנה – המגישים, העורכים, הכתבים והמפיקים – הוא הטוב והמקצועי ביותר בתקשורת החרדית. בעז"ה, נמשיך להפיץ שידורים תורניים ואיכותיים לכלל הציבור.

מנהל התכניות, בצלאל קאהן, מסר: "ב"ה, 'קול חי' ממשיך להוביל במדיה החרדית ולהוביל את סדר היום הציבורי. תודה למאזיננו הנאמנים שיודעים להביע את הערכתם על ההשקעה בתוכן איכותי ובעז"ה נמשיך לייצר תכנים טובים ואיכותיים לטובת המשפחה החרדית".

IMG-20160905-WA0030 [1]