פייגלין: "לפיד רה"מ הבא", דודי אמסלם: "שטות גמורה"

    ח"כ מהליכוד, דודי אמסלם הגיב על דבריו של משה פייגלין: "כבר אמרו גדולי חכמינו, שהנבואה ניתנה לטיפשים כך מה שפייגלין אומר, שיאיר לפיד יהיה ראש ממשלה זה שטות"
    admin2 6 Comment on פייגלין: "לפיד רה"מ הבא", דודי אמסלם: "שטות גמורה"

    במהדורת הבוקר של 'קול חי' שוחח מגיש המהדורה מרדכי לביא עם יו"ר מפלגת 'זהות' משה פייגלין, ועם ח"כ מהליכוד דודי אמסלם • משה פייגלין: "לפיד יהיה ראש הממשלה הבא, הציבור מאס בנתניהו" • דודי אמסלם: "הנבואה ניתנה לשוטים, לפיד לא בא לעבודה"

    ח"כ מהליכוד, דודי אמסלם הגיב על דבריו של משה פייגלין: "כבר אמרו גדולי חכמינו, שהנבואה ניתנה לטיפשים כך מה שפייגלין אומר, שיאיר לפיד יהיה ראש ממשלה זה שטות"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהדורת הבוקר של 'קול חי' שוחח מגיש המהדורה מרדכי לביא עם יו"ר מפלגת 'זהות' וח"כ הליכוד לשעבר, משה פייגלין, ועם ח"כ מהליכוד דודי אמסלם.

    לדברי פייגלין, הסקרים שמעניקים ליו"ר יש עתיד 27 מנדטים כלל לא מפתיעים אותו: "יאיר לפיד יהיה ראש הממשלה הבא, הסקר שהוא קיבל 27 מנדטים, כלל לא הפתיע אותי".

    לדבריו: "המגרש שעליו תקבע המנהיגות הבאה של מדינת ישראל זה מגרש הזהות, יאיר לפיד מייצג את הזהות הישראלית, הוא לא מציע שום דבר רק זהות. הוא לא מתבייש לפנות אפילו לצעירים החרדים, לעומת זאת בנימין נתניהו מוכר לציבור את הימין הישן וחסר המוצא שאיבד את כל הערכים שלו ואין לו מה להציע".

    יו"ר 'זהות' מסביר את דבריו: "יאיר לפיד מציע את הישראליות החדשה, התוצאות של הסקרים מלמדות שהציבור הישראלי מחפש זהות, וזה מה שיאיר לפיד מוכר להם, הליכוד תמשיך לצנוח כך הוא מבטיח".

    פייגלין מפתיע בשידור: "לו המפלגה שלו, 'זהות' הייתה נסקרת בסקרים האחרונים היא הייתה אף עוברת את אחוז החסימה", לדבריו: "מצביעים של מרץ אף יצביע לו בבחירות הבאות".

    לדברי פייגלין: "האם לפיד יהיה ראש ממשלה או לא, זה תלוי האם מפלגתי "זהות" תעבור את אחוז החסימה, המפלגה היחידה שמציע גשר למציאות הישראלית יחד עם הדת זה מפלגת 'זהות', כך הוא מבטיח.

    על ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר ח"כ לשעבר מהליכוד: "הציבור מאס בבנימין נתניהו ומחפש מוצא, מה שהוא מקבל כרגע מלפיד זה את השום דבר הכי מעניין, כאשר מפלגתי תעלה לזהות הציבור הרחב יחד עם תכנית ביטחונית חלופית כל המפה הפוליטית תשתנה".

    ח"כ מהליכוד, דודי אמסלם הגיב על דבריו של משה פייגלין: "כבר אמרו גדולי חכמינו, שהנבואה ניתנה לטיפשים כך מה שפייגלין אומר, שיאיר לפיד יהיה ראש ממשלה זה שטות".

    על הסקרים האחרונים שממליכים את יאיר לפיד כיו"ר המפלגה הגדולה ביותר אומר אמסלם: "הסקרים עצמם זה תחושה של מצב רוח של אותו רגע, הבחירות לא עומדות לפרק בתקופה הקרובה ככה שהכל דברים שאין להם משמעות".

    לדברי דודי אמסלם: "אם נבדוק את הנתונים נראה שהמעבר בין הגושים לא קיים וכל המעברים שישנם זה בין הגוש עצמו ככה שאין שום בעיה".

    דודי אמסלם תוקף את יו"ר יש עתיד: "מה שמטריד אותי זה הסיפור של יאיר לפיד, אני מעריך אנשים מקצועיים עם ניסיון ולא משנה מאיזה מפלגה הם" אומר ח"כ אמסלם. "הסיפור של לפיד מאוד מוזר, הוא לא מגיע לכנסת, לא מגיע לעבודה, ומטייל בעולם. אין לו שום ניסיון, יכול להיות שהנוסחה במדינת ישראל זה לא לעשות כלום".

    לסיום אומר אמסלם: "בסופו של דבר הדברים מוכרעים ביום הבחירות, בקדנציה הקודמת ערב הבחירות הליכוד עמד על 18 מנדטים ובסוף כולם ראו איך זה הסתיים, אני מאמין בעבודה קשה ולהמשיך לעבוד למען הציבור".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      פייגלין אתה פשוט כישלון בתור חפרפרת בליכוד עוד היה על מה לדבר אך מי יבחר בך במפלגה בפני עצמה איזה תועלת יש בך???
      חוץ מנאמני הר הבית אף אחד לא רוצה בך. תפרוש מראש!!!

      1. פייגלין הוא הפוליטיקאי הכי ישר בימין. לפני שאתה מזלזל תסתכל אחורה קצת על התחזיות שלו והתגשמותן.
        אין בפוליטיקה הישראלית עוד אישיות כמוהו. אף אחד לא מאתגר אותו אינטלקטואלית. הוא חד, מקורי ואמין.

      2. טעות בידך, פייגלין יהיה מצוין בתור רוה"מ.

    2. 5

      יש הרבה מדמינים והוא חלק מהם

    3. 3

      ראיתם את הסירטון של מנחם מגין איך הוא זועק את זעקת השבת -איפה הליכוד היום שימשיכו את דרכו