ליצמן: "אני ארגיע אתכם, לפיד לא יהיה ראש ממשלה"

    צבי הדס 1 Comment on ליצמן: "אני ארגיע אתכם, לפיד לא יהיה ראש ממשלה"

    שרים, חברי כנסת, רבנים ואישי ציבור השתתפו אמש בטקס הצדעה לרגל 20 שנה לארגון זק"א תל אביב שנערך בכפר המכבייה ברמת גן. שר הבריאות ליצמן אמר באירוע: "אני עדיין לא מדבר עם לפיד ולא מתכוון לדבר איתו. אז הוא עלה בסקרים. אני רוצה להרגיע את כולכם: הוא לא יהיה ראש ממשלה!". "כיפה בכותל לא אומר כלום. …

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרים, חברי כנסת, רבנים ואישי ציבור השתתפו אמש בטקס הצדעה לרגל 20 שנה לארגון זק"א תל אביב שנערך בכפר המכבייה ברמת גן.

    שר הבריאות ליצמן אמר באירוע: "אני עדיין לא מדבר עם לפיד ולא מתכוון לדבר איתו. אז הוא עלה בסקרים. אני רוצה להרגיע את כולכם: הוא לא יהיה ראש ממשלה!".

    "כיפה בכותל לא אומר כלום. כשלפיד יצביע בעד החוקים שלנו נדבר". באירוע מוקרנת כעת ברכה מצולמת מרה"מ נתניהו ויו"ר הכנסת אדלשטיין.

    ח"כ משה גפני אמר: "אמרתי היום לרה"מ וראשי המפלגות: אתם לא נוהגים בנו כמו שאנחנו נוהגים בכם. אנחנו גם מצביעים על חוקים הזויים שלכם. ציפינו שאתם תנהגו בנו בהתאם ולא תפתיעו אותנו בסיפור כזה של השבת".

    השר אריה דרעי אמר: "כמו שלפיד הצליח בשיקום שלי בלי לדבר איתי. כך הוא הצליח לקיים ברית איתי מבלי לדבר איתי מילה. תנו להם להגיש שאילתות, הממשלה הזאת תחזיק עוד הרבה זמן".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אנחנו ממש רגועים, גם בלי לפיד הממשלה הנוכחית מעבירה חוקים אנטי חרדיים כמו חוק הליב"ה שהכניס התערבות במוסדות הפטור המעוגנת בחוק, (לחוק זה למשל לא היינו מייחלים שגם לפיד יצטרף למרות שמי שהגיש אותו הם גפני-ליצמן-פרוש…)
      גם התקצוב של המוכש"ר והפטור לא מתקרב לתקנות הקובעות 75% למוכש"ר ו- 55% לפטור למרות ההסכמים הקואלציוניים, וכך תקצוב שעות תגבור יהדות לא הועבר למוסדות המוכש"ר
      אז מה ההבדל בין הממשה עם לפיד לממשלה בלי לפיד? שבממשלה זאת יש יותר חובשי כיפות? בזה צודק הרשבה"ג ליצמן שכיפה לפעמים לא אומרת כלום…