לפני ש"יואשם" בשמאלניות, ליברמן מבהיר את דבריו

    "כל חייל הנמצא בפעילות מבצעית או תוך כדי ארוע טרור, גם אם הוא טעה בשיקול הדעת, גם אם פעל באופן לא נכון או מתוך לחץ אך לא בזדון - חייב לקבל את מלוא הגיבוי והתמיכה מהמערכת כולה"
    קובי פינקלר No Comments on לפני ש"יואשם" בשמאלניות, ליברמן מבהיר את דבריו

    שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס בעמוד הפייסבוק שלו לדברים שאמר אמש בעניין החייל אלאור אזריה ופינוי עמונה, ושחוללו לא מעט סערה • "מי שמדבר על כיבוד שלטון החוק צריך לכבד את החלטות בית המשפט לא רק כשהן פוסקות נגד המתיישבים"

    צילום: אריאל חרמוני - משרד הביטחון
    "כל חייל הנמצא בפעילות מבצעית או תוך כדי ארוע טרור, גם אם הוא טעה בשיקול הדעת, גם אם פעל באופן לא נכון או מתוך לחץ אך לא בזדון - חייב לקבל את מלוא הגיבוי והתמיכה מהמערכת כולה"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון אביגדור ליברמן ביקר היום ( 13.09.16) יחד עם הרמטכ״ל, רב אלוף גדי איזנקוט, בזרוע הים ונפגש עם מפקד זרוע הים, אלוף רם רוטברג ועם סגל הפיקוד הבכיר.

    במהלך הביקור סייר השר ליברמן ברציף הצוללת החדש, מעגן דרור שם ביקר בצוללת אח״י תקומה, הפליג על גבי סער 5 וקיבל בעת ההפלגה סקירות מפי בכירי הזרוע אודות ייעוד ומשימות זרוע הים, משימת העליונות הימית אותה שמה כמטרה עיקרית ושמע על יכולות המודיעין הימי.

    במהלך ההפלגה המבצעית אל מול חופי הצפון סייר השר ליברמן במרכז ידיעות הקרב של הספינה וצפה בפעילות הלוחמים הימיים. בסיום הביקור הגיע שר הבטחון לעתלית שם צפה בתצוגת תכלית של לוחמי שייטת 13 והפליג על הכלים השונים של היחידה.

    השר ליברמן אמר במהלך הביקור כי תפקידה של זרוע הים בשמירה על ביטחון המדינה הלך והתעצם עם השנים והיום יש לה חלק נכבד הן בהגנה והן בהרתעה. הוא אמר לאלוף רוטברג המסיים את תפקידו כי היתה לו תרומה גדולה בקידומה ובחיזוקה של זרוע הים וכי הוא בטוח שהמפקד הנכנס, אלוף אלי שרביט, ימשיך את המגמות הללו. ״כשהמפקדים והיכולות שראיתי כאן היום אחראים על הים, האזרחים שעל היבשה יכולים לישון בשקט״, אמר השר ליברמן בסיכום הביקור.

    מאוחר יותר התייחס ליברמן בעמוד הפייסבוק שלו לדברים שאמר אמש, ושחוללו לא מעט סערה: ״שיהיה ברור, בלי פרשנויות ובלי התחכמויות, אמרתי אמש דברים ברורים וחדים:

    1. כל חייל הנמצא בפעילות מבצעית או תוך כדי ארוע טרור, גם אם הוא טעה בשיקול הדעת, גם אם פעל באופן לא נכון או מתוך לחץ אך לא בזדון – חייב לקבל את מלוא הגיבוי והתמיכה מהמערכת כולה.

    2. כולם שווים בפני החוק. מי שמדבר על כיבוד שלטון החוק צריך לכבד את החלטות בית המשפט לא רק כשהן פוסקות נגד המתיישבים אלא גם כשצריך לפנות פולשים פלסטינים. מי שמכבד את החוק צריך לכבד אותו ללא הבדל בעמונה, בסוסיא וב E-1 ולפעול בהתאם להחלטות בית המשפט".



    0 תגובות