סקר השיפוצניקים מגלה: לנשים יש בלעדיות מוחלטת בנושאי עיצוב

    הסיבה העיקרית לחריגה בתקציב השיפוצים הוא אי הכנת תכנית שיפוץ מסודרת מראש (65%), אחריה דרישות וגחמות של בעלי הדירה (26%) וליקויים בצנרת שמתגלים במהלך השיפוץ (9%)
    דוד קורצוייל 3 Comment on סקר השיפוצניקים מגלה: לנשים יש בלעדיות מוחלטת בנושאי עיצוב

    סקר התאחדות קבלני השיפוצים מגלה כי מסגרת התקציב הנפוצה ביותר לשיפוצים היא 50-100 אלף שקל • הסיבה העיקרית לחריגה בתקציב היא אי הכנת תכנית מסודרת • וגם: הפלסטינאים הם הפועלים הכי טובים

    אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90
    הסיבה העיקרית לחריגה בתקציב השיפוצים הוא אי הכנת תכנית שיפוץ מסודרת מראש (65%), אחריה דרישות וגחמות של בעלי הדירה (26%) וליקויים בצנרת שמתגלים במהלך השיפוץ (9%)
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התאחדות קבלני השיפוצים ביצעה סקר בקרב 538 קבלני שיפוצים, ותוצאותיו מובהקות: מסגרת התקציב הנפוצה ביות לשיפוצים היא 50-100 אלף שקל (59%), 27% מהשיפוצים הינם בתקציב של מעל 100 אלף שקל; 13% – תקציב של 10-15 אלף שקל; 1% – תקציב של פחות מ-10 אלף שקל.

    תוצאות הסקר מצביעות על כך שחדר הבית הנפוץ ביותר לשיפוץ הוא האמבטיה (81%), אחריו המטבח (10%), חדר שינה (5%), סלון (3%) ואחוז אחד בלבד למרפסת.

    הסיבה העיקרית לחריגה בתקציב השיפוצים הוא אי הכנת תכנית שיפוץ מסודרת מראש (65%), אחריה דרישות וגחמות של בעלי הדירה (26%) וליקויים בצנרת שמתגלים במהלך השיפוץ (9%).

    בקרב קבלני השיפוצים יש העדפה מובהקת לפועלים פלסטינאים (44%), פועלים ישראלים וסינים (16% כל אחד), 12% ערבים ישראלים, 6% רומנים ו-6 האחוז הנותרים פועלים אחרים.

    על פי הסקר אף לא גבר אחד מחליט בלעדית בנושאי עיצוב – ב-75% מהמקרים האישה מחליטה באופן בלעדי, וב-25% מהמקרים ההחלטה היא משותפת.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בתקופת העליהום בנושא הדרת נשים נכנס מנהל בנק לאיזור דלפקי השירות וחשכו עיניו בבנק שלו תור לגברים ותור נפרד לנשים מפחד שיש עתיד יעשו עליו סיבוב פוליטי התחיל לצרוח על הפקידים שהוא לא יאפשר בבנק הדרת נשים אז הסבירו לו שאין שום הדרה אלא תור מיוחד להפקדת כספים ותור למשיכת כספים וזה התחלק בצורה זו

    2. 1

      הנשים יודעות רק למשוך ומי בפועל מסתבך עם הפקידים שיאשרו את זה ואת זה… הבעל