נשיא מצרים א-סיסי: "הזדמנות אמיתית לדף חדש"

    "הסיפור המצרי הוא נהדר וייחודי שיכול לחזור על עצמו שנית", הוסיף א-סיסי. "ניתן למצוא פתרון גם לפלסטינים עם הקמת מדינה פלסטינית לצד ישראל שתשמור על השלום והביטחון של שני העמים"
    admin2 No Comments on נשיא מצרים א-סיסי: "הזדמנות אמיתית לדף חדש"

    עם תחילת נאומו בעצרת האו"ם עצר לפתע נשיא מצרים את דבריו ופנה לעם בישראל ולממשלה. "יש לנו הזדמנות לפתור את הסכסוך", אמר. "הסיפור המצרי יכול לחזור על עצמו שנית עם הקמת מדינה פלסטינית לצד ישראל"

    "הסיפור המצרי הוא נהדר וייחודי שיכול לחזור על עצמו שנית", הוסיף א-סיסי. "ניתן למצוא פתרון גם לפלסטינים עם הקמת מדינה פלסטינית לצד ישראל שתשמור על השלום והביטחון של שני העמים"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך הלילה נאם נשיא מצרים א-סיסי מעל בימת עצרת האו"ם. בזמן נאומו עצר הנשיא המצרי את דבריו ולפתע פנה לאזרחי ישראל ולממשלה בירושלים. "הרשו לי לסטות רגע מהנאום הכתוב שלי", אמר א-סיסי. "אני רוצה לפנות למנהיגות ולעם בישראל".

    בהמשך קרא הנשיא המצרי לישראל להגיע לפתרון הסכסוך הישראלי עם העולם הערבי. "אני קורא לממשלת ישראל ולעם הישראלי למצוא פתרון לבעיה הזו", ציין הנשיא. "יש לנו הזדמנות אמיתית לפתוח דף חדש בהיסטוריה שבו האזור שלנו יגיע לשלום".

    "הסיפור המצרי הוא נהדר וייחודי שיכול לחזור על עצמו שנית", הוסיף א-סיסי. "ניתן למצוא פתרון גם לפלסטינים עם הקמת מדינה פלסטינית לצד ישראל שתשמור על השלום והביטחון של שני העמים".

    דבריו של א-סיסי לישראלים ולפלסטינים מגיעים לאחר שאמש קרא נשיא ארצות הברית ברק אובמה לישראל לסיים את הכיבוש. את הדברים אמר אובמה במהלך נאומו האחרון בעצרת האו"ם.

    "ודאי שיוטב לישראלים ולפלסטינים אם הפלסטינים יפנו גב להסתה ויכירו בלגיטימיות של ישראל", הדגיש אובמה. "עם זאת, על ישראל להכיר בכך שהיא אינה יכולה לכבוש ולבנות התנחלויות באדמות פלסטיניות".



    0 תגובות