השר ליצמן: "אני שר בריאות שלא מבין כלום בבריאות"

    בזמן שראש הממשלה שוהה בארצות הברית הוא מנצל את הזמן לפגרה מהכנסת. "רוה"מ מעבר לים, אין לי ישיבת ממשלה ביום ראשון. אתם לא יודעים איזה חופש זה"
    איתי גדסי 3 Comment on השר ליצמן: "אני שר בריאות שלא מבין כלום בבריאות"

    אבל זה פחות גרוע מזה ששר האוצר הקודם שלא הבין כלום בכלכלה" • ליצמן הודיע הבוקר על העברת תקציב בסך 2 מיליון ש"ח להשלמת מעון לילה ויופעל בשיתוף בית החולים לחולי אלצהיימר ברמת גן ויתן מענה למעון לילה

    סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, במליאת הכנסת צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    בזמן שראש הממשלה שוהה בארצות הברית הוא מנצל את הזמן לפגרה מהכנסת. "רוה"מ מעבר לים, אין לי ישיבת ממשלה ביום ראשון. אתם לא יודעים איזה חופש זה"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכירי מערכת הבריאות דנו הבוקר (רביעי) לרגל יום האלצהיימר הבינלאומי) בנושא מחלת האלצהיימר ושמו על סדר היום הציבורי את "המחויבות החברתית בטיפול בחולי אלצהיימר ובבני המשפחה.

    שר הבריאות הרב יעקב ליצמן שבפתח דבריו שיתף את הקהל כי בזמן שראש הממשלה שוהה בארצות הברית הוא מנצל את הזמן לפגרה מהכנסת. "רוה"מ מעבר לים, אין לי ישיבת ממשלה ביום ראשון. אתם לא יודעים איזה חופש זה".

    בהמשך הפתיע ליצמן את הנוכחים שחשף כי הוא שר הבריאות שלא מבין כלום בבריאות. "אבל זה פחות גרוע מזה ששר האוצר הקודם שלא הבין כלום בכלכלה", עקץ ליצמן את יאיר לפיד.

    ליצמן הודיע כי משרד הבריאות בראשותו יקצה למעלה מ 2 מיליון שקל להשלמת המרכז החדש לאלצהיימר ברמת גן כחלק מהרפורמה שהוא מנסה להוביל בתחום הסיעוד.

    שלמה מור יוסף מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי שיתף את הנוכחים באולם במחלת האלצהיימר של אמו ולאחר מכן הצהיר כי הביטוח הלאומי יאלץ להיערך בקרוב לעלייה המשמעותית של חולי האלצהיימר בישראל והטיפול בהם. בנוסף, מור יוסף בא בטענות לממשלה ואמר כי הוא מצפה שבתקציב 2017 הממשלה תכניס את התוכנית הלאומית לטיפול בדמנציה לתקציב".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      השר ליצמן הוא הגורם לתחלואי חברות המזון הוא אשר אישר לשנות את תפוגת המזון והאריך את שווק המזון . צריך לפנות אל חברי הכנסת שיתבעו ממנו להחזיר את תפוגת האריזות המזון לפני שהוא האריך את צו השיווק. זה מעשה חסר אחריות

    2. 1

      השר ליצמן לא היה צריך להאריך את תארכי התפוגה של הבשר והעופות זה גרם לפתיחת הגבולות כאשר משחררים את הרסן מקבלים את התוצאות האלה ולכן המזון של החברות מקולקל כי הם קפצו על המציאה והחלו להשאיר מזון לעוד כמה ימים וזה מתקלקל החלטה של שר הבריאות שגויה ולא אחראית במקום לקצר את זמן התפוגה הוא האריך אותו והמזון התקלקל