טראמפ יפנה לאזרחי ישראל וינאם בכנס תמיכה בירושלים

    חדשות קול חי 4 Comment on טראמפ יפנה לאזרחי ישראל וינאם בכנס תמיכה בירושלים

    המפלגה הרפובליקנית הכריזה הערב כי תקיים לראשונה עצרת מרכזית בירושלים • תחת הכותרת "מחזקים את ירושלים" יגיעו בכירים ישראלים ואמריקנים אל סמוך להר הבית, וישמעו בין היתר נאומים של דונלד טראמפ ומייק פנס בוידאו לאזרחי ישראל • נציגים מהקמפיין האמריקני כבר נמצאים בישראל לצורך תיאומים אחרונים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבועיים לפני יום הבוחר בארה"ב, תעצור מערכת הבחירות האמריקנית ליום אחד גם בירושלים: המפלגה הרפובליקנית הודיעה הערב על קיום כנס בחירות מרכזי בבירת ישראל, אשר ייערך ביום רביעי הבא (26.10.16) בסמוך לכותל המערבי ולהר הבית.

    מטרת האירוע, שיתקיים בשעות אחר הצהריים תחת הכותרת "מחזקים את ירושלים", היא להעביר את המסר על רקע החלטת אונסק"ו כי המפלגה מאוחדת מאחורי הצורך לשמור על אחדותה של ירושלים – ולמנוע מעורבות פוליטית בכל הקשור לזהות ההיסטורית של העיר.

    שיא האירוע, אליו צפויים להגיע מאות אורחים ומוזמנים בכירים מישראל ומארה"ב, יהיה נאומים שיועברו בוידאו מארה"ב של מועמד המפלגה לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, ושל סגנו המיועד המושל מייק פנס. בנוסף ינאמו באירוע אישי ציבור מישראל ומארה"ב, ויוצגו נתונים הנוגעים לתמיכת הציבור האמריקני בירושלים. רשימת הנואמים הסופית באירוע תפורסם בהמשך, אך היא תכלול שני חלקים: החלק הראשון יהיה רשמי וייחוד לתמיכה בירושלים, ואילו בחלק השני יהיו הנאומים הפוליטיים שיכללו תמיכה במועמדי המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ולקונגרס.

    הכנס "מחזקים את ירושלים" ונאומיהם של טראמפ, פנס ובכירים נוספים יועבר בשידור חי בחלק מרשתות הכבלים האמריקניות, אשר ביקשו זאת.

    ההכנות לאירוע החלו כבר לפני כשבועיים, והשבוע כבר נשלחו לישראל נציגים מהקמפיין במטרה להיפגש עם ראשי המפלגה בישראל בראשות עו"ד מארק צל, וכן עם הצוות האסטרטגי והמקצועי של הרפובליקנים בראשות צביקה ברוט. הצוותים המשותפים אף נועדו בשבועות האחרונים כמה פעמים בישראל ובארה"ב, והאירוע המתוכנן הינו הראשון מתוך סדרת פעילויות המתוכננות לצאת אל הפועל בזמן שנותר על הבחירות.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הוא ינצח בעזרת ה' גם אם נראה שלא… תזכרו את זה…