האם החתונות בבני ברק יסתיימו ב11:00 בלילה?

    עמית דניאל 8 Comment on האם החתונות בבני ברק יסתיימו ב11:00 בלילה?

    תזמורת שמנגנת לאחר השעה 23:00 בבני ברק קיבלה דו"ח • אריק דביר עלה לשידור וסיפר את שאירע למנחם טוקר ומה היתה תגובת דובר העירייה?

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר עלה הזמר אריק דביר וסיפר מקרה מפתיע שאירע עמו לפני כמה ימים. אריק ניגן עם להקתו בחתונה שהתקיימה באולם בבני ברק וקצת לפני חצות הלילה כשהוא מסיים הוא שם לב לשוטר שעומד לצד הבמה. חלפו כמה דקות ולאחר שהוא יורד מהבמה השוטר פונה אליו בשאלה האם הוא בעל התזמורת. אריק, שהופתע מהסיטואציה ושם לב להתקהלות שנוצרה סביבם ביקש מהשוטר ללכת למשרד. משהגיעו הוא השיב לשוטר שהוא אכן בעל התזמורת ולאחר שהראה על פי בקשת השוטר את תעודת הזהות שלו, הוא הופתע לקבל מהשוטר דו"ח על רעש מעבר לשעות המותרות ע"ס 730 שקלים. "הבנתי מעוד חבר שניגן באולם שדווקא נמצא באיזור תעשיה ושם הוא נאלץ לעצור את האירוע אך לא קיבל דו"ח" אמר בשידור.

    לשידור נקרא מזכיר עיריית בני ברק ודוברה שגונן על הדו"ח ואמר "כשתושבים מתלוננים, אין לעירייה מה לעשות. אני באופן אישי מאד מעריך את אריק דביר אבל לאחר השעה 11:00 בלילה בלב איזור מגורים, זה בלתי אפשרי להרעיש. לגבי הסיפור שאריק אמר שהוא קיבל על מי שעצרו לו את האירוע באיזור תעשיה אשמח לקבל את הפרטים ולבדוק".

    לסיום טוקר העלה קונספירציה ושאל את דביר "אולי יש בעלי תזמורת מתחרות שמחפשות אותך?" ודביר מצדו שלל זאת מכל וכל והציע פתרון "שבעלי האולמות יגיעו להסדר עם העירייה. אין היגיון שתזמורות יקבלו דו"ח על אף שאני לא מתכונן לסגור את הבאסטה. אני לא יהרוס את החתונה בשביל דו"ח של 730 שקלים".

    האזינו:



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      צודקים תכל'ס,התושבים………………

      1. תגיד לי , אתה באמת מכיר בני ברקי שיושן באחד עשרה בערב????

        היום אתה כבר מתלבט האם להיות משוגע ולשון כל יום בשתיים שלש, או לא נורמלי ולישון באחד עשרה……

        1. בני ברק-משהו מיוחד…. אתה יכול ללכת בשעה שלש בלילה ולראות ילדה שהולכתעם אח שלה הקטן למכלת
          (לא יודעת מה יש היום אבל לפני בערך 10 שנים זה מה שהיה בשעות האלה פחות או יותר)

    2. 7

      זה לא חדש שהתחונות "בוגשל" מסתיימות 11 וב-"ארמונות חן" 12 גג ורבע לא יותר . אני בעד התושבים לא צריכים לסבול יש לי הצעה בשבילם שלא יקימו אולמות אירועים ליד בתי מגורים ואם כבר יש שהתמודדו.

    3. 6

      אני הייתי בבית של סבא שלי והבסים של ווגשל מרעידים את הקירות אז שלא יחשבו שזה קל

    4. 5

      התושבים צודקים בהחלט!

    5. 3

      מי שמפריע לו הרעש, שיחפש לגור במקום אחר, ווגשל זה אולם שהיה קיים עוד לפני הבניינים שלידו, בארמונות חן לא שומעים כלום בחוץ, וזה אזור תעשייה בכלל. רק בפרידמן היה הסכם עם התושבים (וזה בעיה של בעל האולם שהיה מחוייב להסכים לזה). גם נאות ירושלים וקונקורד, זה אזור תעשייה.
      על היכלי מלכות הבנתי שהיה תלונות על רעש, אבל מעניין שזה רק בשנים האחרונות התחילו התלונות, כנראה סתם כאלה שרצו להתנכל לבעלים כי הוא היה מהפלס.
      בקיצור יש ראש עיר דפוק לגמרי, שמה שמעניין אותו זה רק איך להוציא עוד כסף מהתושבים, בלי להתחשב בשום דבר. אותו דבר גם בחניה של התושבים, יש מקומות שהחניה המסודרת היחידה נמצאת במרחק של כמה דקות הליכה מהבית, אז אנשים חונים עשרות שנים על המדרכה, וזה לא הפריע לאף אחד, הגיע חנוך זייברט והחליט שכל מי שחונה מקבל קנס, זה כבר פשוט סתם אדם רע בלי שום טעם.