100,001 ש"ח לחברון • שפטל על 'מס השמחה' שגזר על עצמו

    עמית דניאל No Comments on 100,001 ש"ח לחברון • שפטל על 'מס השמחה' שגזר על עצמו

    עו"ד יורם שפטל התנה תרומה של 100,000 ש"ח בניצחון טראמפ ומשזה ניצח שוחח טוקר עמו על התרומה האדירה וגם, איך התרומה קפצה בשקל אחד?

    מערת המכפלה צילום: משה גולדשטיין
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אם טראמפ מנצח אני תורם 100,000 ש"ח ליישוב היהודי בחברון" הכריז לא מזמן עו"ד יורם שפטל. היום, כשטראמפ ניצח בירר מנחם טוקר בתכניתו "זמן אוויר" עם עו"ד שפטל מתי התרומה עתידה לעבור ליישוב היהודי ומה הוביל אותו לתרום סכום כה משמעותי בעבור ניצחון טראמפ.

    בתחילה סירב עו"ד שפטל לשמוע את שבחיו בפניו ולאחר התפלפלות קצרה עם טוקר על האיסור להשמיע שבחו של אדם בפניו, סיכם את תחושותיו ביום הזה ביידיש ובעברית "היום הוא יום מצויין ליהודים, והלילה האחרון היה לילה רע מאד לעבדים של המסרטוט האדום" כך התבטא. לאחר מכן, כשטוקר העלה בפניו ת'זה על היותו טראמפ הישראלי בפוטנציאל שלל זאת מכל וכל ואמר "אין שום סיכוי. אמנם אני מתעניין עוד מתחת לגיל 10 בפוליטיקה אבל כשהייתי באונברסיטה וראיתי מי דור העתיד של הליכוד, אמרתי לעצמי 'אני לא הולך לבלות את חיי עם האנשים האלה'".

    "אמירתי על התרומה היא נכונה מאד וזה יבוצע הלכה למעשה היום בצהריים. אני כל כך רציתי שטראמפ ינצח שלא היתה לי בעיה לקנוס את עצמי כמס שמחה ב-100,000 ש"ח ולכאורה לא יכול להיות מקום טוב יותר בארץ לקבל את הסכום הזה כמו היישוב היהודי בחברון". לשאלה למה דווקא הסכום הזה ענה "רציתי לתת סכום משמעותי. מעולם לא נפרדתי בשקיקה כזו מ-100,000 ש"ח כמו הלילה".

    לשידור הצטרף פעיל הימין תושב חברון, ברוך מרזל, שבירך את עו"ד שפטל על תרומתו "אני רוצה להגיד תודה רבה" וכשעו"ד שפטל אמר לו "תגיד תודה לטראמפ. לא לי" אמר מרזל "טראמפ עשה כבר 50% בזה שהוא גורם לאובמה לעזוב את הבית הלבן. אני לא יודע מה הוא יעשה הלאה, אין לו קבלות אבל לך עו"ד שפטל, יש קבלות אז אני אומר לך תודה". "מכל הלב. באמת" אמר עוה"ד ולשאלת טוקר ענה "אני לא מכתיב מה לעשות עם הכסף. אני תורם את הכסף לעמותה. היום אחה"צ תינתן הוראה לבנק שלי. כבר דיברתי עם אורית סטרוק שתעביר פרטים מדוייקים של העמותה".

    לסיום סיכם טוקר עם עו"ד שפטל שיתרום עוד שקל אחד ממנו ושפטל הסכים בשמחה.

    האזינו:



    0 תגובות