"הכרמל שלי, אני יודע שירים על הכרמל, אתה לא יודע שיר אחד"

    ח"כ עודה אמר כי הקשר שלו לארץ הוא קשר עמוק עד מאד "הבן שלי קרוי על מקום בארץ. הכרמל הוא שלי. אני יכול להגיד לך שירים על הכרמל מפה עד הלילה ואתה לא תדע אפילו לא שיר אחד"
    עמית דניאל 1 Comment on "הכרמל שלי, אני יודע שירים על הכרמל, אתה לא יודע שיר אחד"

    ח"כ איימן עודה נשמע סוער מתמיד • בראיון נרחב ל"מהדורת הבוקר" בהגשת מרדכי לביא, הוא תוהה למה רק על ערבים מאיימים בשלילה, הוא מכריז "הכרמל שלי" וגם עונה לשאלת השאלות "האם לדעתו אי פעם יבוא יום ולא יתנהלו שיחות מעין אלו"

    ח"כ איימן עודה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    ח"כ עודה אמר כי הקשר שלו לארץ הוא קשר עמוק עד מאד "הבן שלי קרוי על מקום בארץ. הכרמל הוא שלי. אני יכול להגיד לך שירים על הכרמל מפה עד הלילה ואתה לא תדע אפילו לא שיר אחד"
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גל ההצתות ברחבי הארץ העלה לשיח את נושא הטרור לאור החשד כי חלק מההצתות מקורן במעשי טרור. בתכנית "מהדורת הבוקר" בהגשת מרדכי לביא, שוחח יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, ופרש את משנתו על הצורך בענישה מחמירה עם המציתים.

    "תשמע" פתח ח"כ עודה "אף אחד לא יכול להגיד מה בדיוק היה. במידה ונמצא מישהו אחד שבאמת עשה, לא משנה הלאום והדת, צריך להענישו בחומרה" בנוגע להאשמות כי ההצתות מקורן במעשי טרור שבוצעו ע"י בני מיעוטים, אמר ח"כ עודה "לפני כמה שנים, היתה שריפה בכרמל, האשימו את הערבים ולבסוף לא היה כלום. לפני 25 שנה גם היתה שריפה והאשימו את הערבים אך התברר שזה לא נכון. שוב, במידה וזה נכון יש לנו עמדה ברורה. זה פגיעה בנו, זה המקום של כולנו, ערבים ויהודים. פגיעה בטבע היא פגיעה בכולנו. אנחנו מאות ואלפי שנים נמצאים כאן ולא פגענו בטבע" אמר.

    "יש אנשים רעים בכל מקום" אמר ח"כ עודה "הרוב של שני העמים, אנשים טובים שרוצים את טובת הכלל. ביקרתי בחיפה, ניגש אלי סדרן ערבי ואמר לי 'אני מתנדב להגן על הטבע' שמחתי מאד לשמוע אותו. ביקרתי גם בבית החולים 'רמב"ם' שם משמשים כרופאים יהודים וערבים יחד. בין הכבאים ישנם גם ערבים, היו גם ראשי מועצות ערבים שפתחו דלתות לאנשים שביתם נשרף".

    ח"כ עודה אמר כי הקשר שלו לארץ הוא קשר עמוק עד מאד "הבן שלי קרוי על מקום בארץ. הכרמל הוא שלי. אני יכול להגיד לך שירים על הכרמל מפה עד הלילה ואתה לא תדע אפילו לא שיר אחד"

    בנוגע להצהרות על שלילת אזרחות מהמציתים אומר ח"כ עודה "כשאנשים שרפו את משפחת דוואבשה ואדם ששרף את מוחמד אבו חדיר דיברו על שלילת האזרחות שלהם? כשאדם רצח ראש ממשלה, שללו לו את האזרחות? רק הערבים תמיד אשמים? בושה".

    "כל כך חשוב להיות אחראי אני לא יכול להגיד בוודאות מה קרה, האם מדובר במישהו שהצית או בנזק טבע, אני לא חוקר. מי הצית בגדה? מי הצית בירדן? מי הצית בלבנון? למה יש 200 הצתות במזרח בחודש האחרון. האם יכול להיות אדם עלוב נבזי ששונא את המולדת ואת עצמו שעשה דבר כזה? יכול להיות. אז למה יש משטרה? שהיא תבדוק את הדברים הללו. אז איך אפשר להאשים חברה שלמה? כמה פשיסטים יש בחברה הישראלית, אז צריך להחרים את כל החברה הישראלית? צריך לשלב ידיים יהודים וערבים" אמר והוסיף "אני רוצה להגיד לך משהו ותשמע טוב, מדוע על ערבי שפותח את הבטן של יהודי בניתוח, אפשר לבטוח בו אבל בכל דבר אחר לא?" שאל ואמר "כל מיני תחומים סגורים בפני ערבים במיוחד הביטחון. הערבים כמו מיעוטים רבים בעולם מחפשים דבר בטוח והם מרגישים שרפואה זה מקצוע מכובד. זה מקצוע שתמיד לאורך כל ההסיטוריה היה מכובד, אז הולכים בכיוון הזה"

    לשאלת לביא 'מה הסיכוי שיבוא יום ולא יתנהלו שיחות כאלו בישראל' ענה ח"כ עודה "מי הריבון במדינה? אני או הממשלה שיש לה מערכת חינוך ותקציב? מי יכול יותר להכריע? מי שולט יותר? אני או הממשלה? אין ספק שזו הממשלה".

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בואו נודה באמת, הוא צודק.
      יכול מאד להיות שערבים הציתו את השריפות, אני מאמין בזה, אבל להכליל ציבור שלם? למה?
      אני יודע שרוב הקוראים יתנגדו לדברים, אבל תחשבו רגע. אל תגיבו מהבטן. אל תגידו "כל ערבי הוא מחבל" כי זה לא נכון. גם אצלם יש כאלו שרוצים שלום. לא כי הם חובבי שלום באידאולוגיה כמו כי הם רוצים לחיות טוב. זה הכל.