"מענק הבטחת ההכנסה לאברכים לא יפגע בבקשות להנחה בארנונה"

    איתי גדסי No Comments on "מענק הבטחת ההכנסה לאברכים לא יפגע בבקשות להנחה בארנונה"

    הוראה זו יפה במיוחד, לאור התיקון לחוק הבטחת ההכנסה לאברכים מעוטי יכולת הנכנס כעת לתוקף • לפי הסיכום עם האוצר, האברכים יקבלו בחודש דצמבר לחשבון הבנק שלהם מענק רטרואקטיבית עבור כל השנה

    בחורי ישיבה בעת תלמודם • אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי הנחה את מנכ"ל משרדו להורות לרשויות המקומיות, לאפשר לכל אזרח המעוניין להגיש בקשה להנחה בארנונה, להגיש את פרטי הכנסותיו לכל שנת 2016 ולא רק לשלושת החודשים האחרונים כפי שהיה נהוג עד כה. לפיכך, כל תשלום או מענק שניתן לאזרח בגלל מצבו הכלכלי ואשר היה אמור להינתן כתשלום חודשי וניתן בסוף השנה באופן מרוכז, ניתן יהיה לחשבו כ-1/12.

    הוראה זו יפה במיוחד, לאור התיקון לחוק הבטחת ההכנסה לאברכים מעוטי יכולת הנכנס כעת לתוקף. לפי הסיכום עם האוצר, האברכים יקבלו בחודש דצמבר לחשבון הבנק שלהם מענק רטרואקטיבית עבור כל השנה. באופן הזה עלול להיווצר להם בעיה בשנת 2017 בבואם לבקש הנחה בארנונה, כאשר ההכנסות הנבדקות הן ממוצע של 3 החודשים האחרונים. לפי ההנחיה החדשה של שר, ההכנסות יחושבו לפי ממוצע של 12 חודשים ובכך המענק הרטרואקטיבי לא יפגע באישור ההנחה בארנונה.

    שר הפנים אמר: "אני רואה ערך עליון בצמצום הבירוקרטיה לאזרח, ובחובתה של הרשות המקומית להקל את העול הכלכלי מעל אזרחים מעוטי יכולת".



    0 תגובות