טרור קטינים • צעיר ישראלי נעצר רגע לפני שחבר לדאעש בסוריה

    עוד התברר במהלך החקירה, כי בחודשים האחרונים החזיק החשוד ברשותו אמל"ח מסוג תת מקלע עוזי ואקדח גלוק. החשוד אף צילם את עצמו מבצע ירי באוויר באמצעות העוזי ואקדח הגלוק, אשר נתפסו ע"י משטרת ישראל
    קובי פינקלר No Comments on טרור קטינים • צעיר ישראלי נעצר רגע לפני שחבר לדאעש בסוריה

    במסגרת החקירה בשב"כ התברר, כי בתקופה האחרונה התחזק החשוד בדתו והחל לתמוך בארגון דאעש, תוך שהוא מנהל קשרים עם לוחמי דאעש בסוריה • לאחרונה נעצרו בטייבה שלושה תושבי העיר שהודו בחקירתם בתמיכה בדאעש

    עוד התברר במהלך החקירה, כי בחודשים האחרונים החזיק החשוד ברשותו אמל"ח מסוג תת מקלע עוזי ואקדח גלוק. החשוד אף צילם את עצמו מבצע ירי באוויר באמצעות העוזי ואקדח הגלוק, אשר נתפסו ע"י משטרת ישראל
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום כי שירות הביטחון הכללי וימ"ר מרכז של משטרת ישראל עצרו לאחרונה אזרח ישראלי (קטין בזמן ביצוע העבירות) המתגורר בג'לג'וליה בגין תמיכה בארגון דאעש וכוונה להצטרף לארגון בסוריה.

    מעצרו של החשוד התאפשר לאחר שהתקבל מידע מודיעיני מדויק, אשר הצביע על כוונותיו לצאת לסוריה.

    במסגרת החקירה בשב"כ התברר, כי בתקופה האחרונה התחזק החשוד בדתו והחל לתמוך בארגון דאעש, תוך שהוא מנהל קשרים עם לוחמי דאעש בסוריה. החשוד חשף בפני הגורמים בסוריה את רצונו להצטרף לארגון בסוריה.

    עוד התברר במהלך החקירה, כי בחודשים האחרונים החזיק החשוד ברשותו אמל"ח מסוג תת מקלע עוזי ואקדח גלוק. החשוד אף צילם את עצמו מבצע ירי באוויר באמצעות העוזי ואקדח הגלוק, אשר נתפסו ע"י משטרת ישראל.

    בחקירת החשוד נתפסו מספר רב של תמונות הממחישות את תמיכתו בארגון דאעש ועיסוקו באמל"ח.

    יודגש כי שירות הביטחון הכללי עוקב מקרוב אחר התארגנויות ומוקדי תמיכה של דאעש בקרב אזרחי ישראל בכלים רבים ומתקדמים, במטרה לסכל התארגנויות מקומיות של תומכי דאעש ולמנוע מבעוד מועד יציאתם של אזרחים ישראלים לסוריה.

    רק לאחרונה נעצרו בטייבה שלושה תושבי העיר שהודו בחקירתם בתמיכה בדאעש, תכנון יציאה לסוריה וחפירת מנהרה להברחת אמל"ח מתחת לגדר ההפרדה.

    שירות הביטחון הכללי רואה בתומכי דאעש בישראל ובאזרחים ישראלים השוהים בסוריה כאיום בטחוני חמור, ועל כן נוקט בכלל האמצעים העומדים לרשותו לצורך איתורם המוקדם וסיכול האיום הנשקף מהם, לרבות בדרך של העמדתם לדין בעבירות טרור וביטחון חמורות.



    0 תגובות