תופעה חדשה: יותר דירות Airbnb פחות מלונות חדשים

    יוסי אשר No Comments on תופעה חדשה: יותר דירות Airbnb פחות מלונות חדשים

    ישראלים הפותחים את הדירות שברשותם בפני תיירים גובים עליהן 200 עד 600 שקל ליום • השולטים בנוף התחרותי יהיו אלו שיצליחו לשמח יותר את אורחיהם

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשנתיים האחרונות נפתחו בישראל יותר דירות ארוח ב- Airbnb מאשר חדרי מלון, חלק מהדירות החדשות עומדות בסטנדרט של מלונות בוטיק וכוללות גישה לבריכה וחדר כושר, ערים בהן נפוצים פרויקטים מפותחים כאלו הן אילת, נתניה ותל אביב.

    ישראלים שפותחים את הדירות שברשותם בפני תיירים מבקשים עליהן מחיר ממוצע בין 200 ל-600 שקל ליום. מרבית המשכירים מאשרים את העסקה אוטומטית ללא בדיקת פרופיל האורחים, אלפי ישראלים זכו בציון לשבח על רמת הארוח שהם מספקים ומסומנים כמומלצים. ישנה דרישה שהמארחים בישראל יספקו תמיכה בשפות צרפתית ואנגלית. אלפי דירות בארץ הותאמו לקהלים מגוונים כמו גישה לכיסאות גלגלים, שוער בכניסה או אישור לעשן בשטח הנכס.

    לדברי מיכאל סבן, מנכ"ל בית הספר למלונאות ואטל: "הזמנים משתנים, יש למלונות תחרות קשה מול Airbnb והשולטים בנוף התחרותי יהיו אלו שיצליחו לשמח יותר את אורחיהם. אורחים בוחרים לשלם על עסקה יקרה יותר בבית מלון מתוך ציפייה לקבל חוויה טובה מהשהות בבית, אך אם רמת השרות אינה מספקת האורחים יעדיפו לשכור דירות. גם הבריכה כבר לא מעניקה יתרון למלונות, האורחים יכולים ללכת לים או לבריכה ציבורית וכדי שיסכימו לשלם על מלון הם צריכים לקבל שרות, אם אין שרות אז בסופו של דבר אין צורך במלון."

    תוכנית הדרכה חדשה של ואטל מלמדת את עובדי המלונות כיצד להעניק לתייר תמורה לכספו וליצור חוויה לא שגרתית שבעלי דירות נופש לא יכולים לספק. מרכז התוכנית עוסק בהתאמת שרות אישי לכל לקוח, שהאורח לא ירגיש כאדם זר אלא כלקוח מחוזר. העובדים לומדים כיצד לפנות לאורח ולאפיין את השרותים והמוצרים שיביאו את השהות שלו לארוח ברמת 'פאלאס' המספקת את הדברים הנחוצים לו עוד לפני שביקש אותם.



    0 תגובות