טיפ שמן: מוגש באהבה לחובבי הטיגון

    כדי שהסופגניות לא יספגו המון שמן בטיגון העמוק והלביבות ייצאו מושלמות ולא שומניות – דאגו שהשמן יהיה חם מספיק לפני שהטיגון מתחיל (בועות מסביב ורעש של "טסססס" יעידו על הצלחה).
    אתי קצבורג No Comments on טיפ שמן: מוגש באהבה לחובבי הטיגון

    החלה עונת הטיגונים • לכל דבר תוכלו למצוא גם תחליף בריא יותר אבל ביננו תנסו לאכול לטקס בתנור • טיפים לטיגון בריא יותר (אם כבר) • בורא פרי השמן

    כדי שהסופגניות לא יספגו המון שמן בטיגון העמוק והלביבות ייצאו מושלמות ולא שומניות – דאגו שהשמן יהיה חם מספיק לפני שהטיגון מתחיל (בועות מסביב ורעש של "טסססס" יעידו על הצלחה).
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על הניסים ועל הטיגונים!!!

    טיפים מושלמים לטיגונים נכונים.

    יש משהו בחג החנוכה, שהופך אותו לחג האהוב על כולם. אין בו ארוחות רשמיות, אבל יש אוכל טעים ומפגשים משפחתיים, המהווים חגיגה נעימה של אירוח וטיגונים…

    הויכוח המסורתי מה טעים יותר – לביבות או סופגניות ומאיזה סוג, לא יוכרע גם בחנוכה הקרוב. חלק מהקסם הוא להתווכח מי מנצחת – לביבת תפוחי האדמה או זאת של הבטטה, סופגנייה קלאסית או כזו בורגנית עם ציפוי שוקולד ומילוי מפונפן. מה שבטוח, שבכל בית תוכרז חגיגה של טיגונים, חנוכיות, נרות וסביבונים והערבים יהיו מוארים וחמימים.

    אבל- אבוי לטיגוניאדה… גם מוקש לכל דיאטה וגם שישו ושמחו של בלגן ולכלוך דביק במטבח. ההצעה שלנו: אם אי אפשר לנצח את השמן, כדאי מאוד לזרום איתו, אבל בחוכמה, הנה מספר טיפים שיעזרו לך לטגן ולארח כמו בלבוסטע מקצועית, ויחד עם זאת לשמור על מטבח מצוחצח ונקי!

    מטגנים בשמן? אז שיהיה חם! – כדי שהסופגניות לא יספגו המון שמן בטיגון העמוק והלביבות ייצאו מושלמות ולא שומניות – דאגו שהשמן יהיה חם מספיק לפני שהטיגון מתחיל (בועות מסביב ורעש של "טסססס" יעידו על הצלחה).

    מבחן הגזר – כדי לבדוק שהשמן חם, הניחו במחבת חתיכה קטנה של גזר ובדקו את מצב הבועות. ניתן גם לבדוק בעזרת צידה ההפוך של כף עץ. לחתיכות הגזר יש גם יתרון נוסף – הן מושכות אליהן את שאריות הטיגון במחבת (פירורים שנשרפים ושאריות אחרות) ומאפשרות טיגון נקי ונעים יותר.

    • ספיגת שמן נכונה – הלביבה והסופגנייה יצאו מאמבט השמנים וכעת הן זקוקות לספיגה הגונה של השמן. בדיוק בשביל זה מוגשת לכם "המגבת הבריאה" – מוצר ייחודי מבית ניקול, נייר מגבת בעל שלוש שכבות, מיוצרת בטכנולוגיית Calorie Absorb, המאפשר ספיגה מוגברת של השמן וחוסך עד 175 קלוריות בכל דף*. כאמא, את שואפת לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן יותר לכל המשפחה, אך גם לא רוצה לוותר על הגשת מאכלי החג. המגבת הבריאה מאפשרת לכם ליהנות מהחג רק עם פחות שמן וקלוריות.

    אירוח מושקע בצ'יק – תקעו קיסם בלביבה אחת בכל מגש ועליו תדביקו דגלון עם כיתוב מתאים: "לביבות ברוקולי", "הלביבות של סבתא" וכו', זה חינני ועושה רושם של השקעה ותשומת לב. את הדגלון אפשר להכין מודפס, אבל גם חתיכת נייר גזורה כמו דגל ומודבקת, תעשה את העבודה.

    תאכלו בתאבון ותחגגו עם המשפחה– זה הדבר הכי חשוב בעולם.

    הטיפים באדיבות ניקול- המותג המוביל מבית קימברלי קלארק

    *נבדק על שמן קנולה במעבדות Kimberly- clar בארה"ב



    0 תגובות