חוק שוברים שתיקה אושר: לא יכנסו למוסדות חינוך

    איתי גדסי No Comments on חוק שוברים שתיקה אושר: לא יכנסו למוסדות חינוך

    אם תרצו: "אישורה של הצעת החוק תאפשר לדמוקרטיה הישראלית להתגונן בפני אלה המבקשים לפגוע בה מבפנים" • "התגייסותם של עשרות נכי צה"ל למאבק מוכיחה כי קיים הבדל של שמים וארץ בין ארגוני ביקורת לגיטימיים לארגוני תעמולה מסיתים"

    אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום דיון סוער, מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק חינוך ממלכתי (תיקון – מניעת פעילות ארגונים הפועלים נגד מטרות החינוך ונגד צה"ל), התשע"ז-2017 של חברת הכנסת שולי מועלם-רפאלי וקבוצת חברי הכנסת.

    מנכ"ל תנועת "אם תרצו" מתן פלג בירך על אישורה בקריאה טרומית של הצעת החוק המבקשת להוציא את ארגון "שוברים שתיקה" מחוץ לפעילות בבתי הספר. לדבריו: "אישורה של הצעת החוק תאפשר לדמוקרטיה הישראלית להתגונן בפני אלה המבקשים לפגוע בה מבפנים. ארגוני תעמולה פוליטיים כמו "שוברים שתיקה" הממומנים מכספים של ממשלות זרות אינם יכולים להיפגש עם תלמידים משל היו ארגון תמים."

    פלג הוסיף: "התגייסותם של עשרות נכי צה"ל למאבק מוכיחה כי קיים הבדל של שמים וארץ בין ארגוני ביקורת לגיטימיים לארגוני תעמולה מסיתים. לשקרים אין ערך חינוכי ולכן אין סיבה שילמדו אותם במוסדות חינוך. אנו נמשיך להצר את פעילותם של כלל הארגונים המבקשים לפגוע בחברה הישראלית."



    0 תגובות