שרשרת מינויים בש"ס • אלנתן יחליף את אבידן בוועדת הבחירות

    לפני תקופה מינתה ש"ס את מנכ"ל רשת החינוך של ש"ס "בני יוסף" חיים ביטון למורשה חתימה במקומו של מזכיר הסיעה לשעבר אלישיב רבין
    אבי יעקב No Comments on שרשרת מינויים בש"ס • אלנתן יחליף את אבידן בוועדת הבחירות

    מפלגת ש"ס מסיימת בימים אלו שורה ארוכה של מינויים שנעשים בשקט • מינויים חדשים בוועדת הבחירות הארצית, מינויים חדשים באשדוד, מורשה חתימה חדש ועוד • הרשימה המלאה

    אלנתן
    לפני תקופה מינתה ש"ס את מנכ"ל רשת החינוך של ש"ס "בני יוסף" חיים ביטון למורשה חתימה במקומו של מזכיר הסיעה לשעבר אלישיב רבין

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ש"ס מסיימת בימים אלו שורה ארוכה של מינויים שנעשים בשקט ומתחת לראדר מטעמים מובנים. מספר המתמודדים על התפקידים גדול מאוד וראשי התנועה משלימים את המינויים.

    באחרונה הוחלט על מינויו של עו"ד משה מור יוסף למנכ"ל רשות הנגב. עד אז שימש מור יוסף בתפקיד מנהל מתנ"ס ברובע ג' בעיר.

    התעוררה שאלה מי יחליף את מור יוסף למנהל מתנ"ס נווה יונתן. מ"מ ראש העיר עמרם כנפו מינה את חגי איבגי למנהל המתנ"ס.

    במקביל, כנפו החליט למנות את הרב שלום לוי למנהל לשכתו. הרב לוי הוא אחד מראשי ארגון "ילדי שגיא ויעקב" באשדוד, לצד הרב אילן גוזלן אשר יחסי הארגון עם ש"ס עלו על שרטון זה תקופה ארוכה. כאשר נטען כי גוזלן תמך במפלגה שהתמודדה בבחירות המקומיות באשדוד נגד ש"ס.

    בינתיים, סיעת ש"ס החליטה למנות את יו"ר ש"ס בתל אביב נתן אלנתן לחבר ועדת הבחירות המרכזית במקומו של עו"ד נדב עשאהל ששימש כחבר נוסף בוועדה.

    יצויין כי ע"פ החוק, בעקבות התפטרות יהודה אבידן, משה חסיד מ״מ של אבידן נכנס להיות חבר קבוע בועדת הבחירות עד שש״ס תחליט אחרת.

    לפני תקופה מינתה ש"ס את מנכ"ל רשת החינוך של ש"ס "בני יוסף" חיים ביטון למורשה חתימה במקומו של מזכיר הסיעה לשעבר אלישיב רבין.

    ישנם עוד מינויים בצמרת ואנו באתר קול חי נמשיך לעקוב ולדווח.



    0 תגובות