10 עצות זהב: ככה תסחבו את החיים עם השוויגער בלי להסתבך

    היא תמיד צודקת, היא תמיד צודקת, היא תמיד צודקת, היא תמיד צודקת וגם שאתם חושבים שלא היא תמיד צודקת (רשמו את זה מאה פעמים על דף שגם אם מעירים אתכם בלילה תדעו זאת על פה)
    אתי קצבורג No Comments on 10 עצות זהב: ככה תסחבו את החיים עם השוויגער בלי להסתבך

    קחו טיפ לדוגמה: לו יצויר שהיא נוחתת יום אחד לכוס קפה, היא במקרה היתה בסביבה ובאה ליהנות מהנכדים, לא משנה מה יהיה ובאיזה מצב צבירה אתם, תמיד תופתעו מאד, תדגישו בקול שאין מאושרים מכם בתבל שזכיתם בביקור מלכותי שכזה

    צילום: Matanya Tausig/Flash90
    היא תמיד צודקת, היא תמיד צודקת, היא תמיד צודקת, היא תמיד צודקת וגם שאתם חושבים שלא היא תמיד צודקת (רשמו את זה מאה פעמים על דף שגם אם מעירים אתכם בלילה תדעו זאת על פה)
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    " היא פשוט נוראית, היא תמיד קונה יותר לאחרות ואליי היא לא מתייחסת, לדעתי היא דיי מצטערת שהתחתנתי עם הבן שלה,היא תכננה שתקבל בחורה יפה יותר, משכילה יותר, מיוחסת יותר ואני מה?" כך שושנה מתארת את התסכול שלה על החמות.

    מששת ימי בראשית נולדה האיבה, אלוקים ברא אדם וחוה ושוויגר כולל הכל. לא משנה מי היא תעשה או תאמר או תנסה תמיד תהיה מי שתחשוב שהיא מהסקטור המקופח.

    כמה השוויגר/חמה היא חלק מהחיים? כל אזרח שמכבד את עצמו מחזיק בז'רגון שלו בדיחה או 2 על הנושא ושולף אותה כל אימת שמרגיש מאוים.

    לפניכם עשרת הדברות להתנהגות עם הגברת הראשונה :

    1. תמיד תקדימו נעשה לנשמע מהסיבה הפשוטה אם היא תתחיל להשמיע תצטערו על הרגע שלא עשיתם ודיי.

    2. תמיד תחמיאו גם אם בעינכם האוהל הזה שהיא לובשת נראה כמו יריעות המשכן , עורות תחשים מאודמים, וצמר עיזים מצוי. ראו הוזהרתם, והכי חשוב לא לשכוח לשאול על החנות ממנה נקנה פריט הלבוש המרהיב כל כך.

    3. ואם במחמאות עסקינן דברו תמיד בשבח בן או בת הזוג שלכם, יוצאי חלציה, דברו על הנס הגלוי שאלוקים עשה עמכם שהיא האמא בתמונה וכמה היא כישרון יוצא דופן בכך שגידלה את זה שלצידכם.

    4. שימו לב לשוויגריות יש חולשה לדגים, לא אלה שבאקווריום אלא אלה שהן קונות מהבריכות שם בשוק הכי הכי טרי ומומחיות להפוך את זה למעדןןןןןןןןן, תזכרו את זה לנצח הדגים שלהן הכי טובים בתבל , גם אם מענים אתכם, אתם שתויים, תשננו את זה חזור ושנן הדגים של השוויגר הכי הכי.

    5. לו יצויר שהיא נוחתת יום אחד לכוס קפה, היא במקרה היתה בסביבה ובאה להנות מהנכדים, לא משנה מה יהיה ובאיזה מצב צבירה אתם, תמיד תופתעו מאד, תדגישו בקול שאין מאושרים מכם בתבל שזכיתם בביקור מלכותי שכזה. ושימו 2 סוכר בקפה לפחות שלמישהו יהיה מתוק .

    6. ביקורת- קבלתם ממנה מסרים של ביקורת שלא ממש מוצאים חן בעינכם?? התייחסו אל זה כאל קאוצינג, זה נורא טרנדי קאוצינג. תדאגו לאמר לה כמה אתם אוהבים קאוצינג ובזמן שתסבירו לה מה זה אומר המילה הסינית הזו היא תשכח כבר מה היא רצתה מכם.

    7. אף פעם אל תשכחו לה את היומולדת, גם אם היא נולדה לפני אלפיים שנה בשנת תרפפו וחל על זה חק התיישנות, אם תשכחו חלילה אל תבואו אחר כך בטענות כל דבר יכול לקרות בכל רגע נתון.

    8. ברגעים הכי מביכים או לא נעימים תשאלו אותה על המשפחה שלה, מי אצלה במשפחה היה רב ומהיכן הגיעה הסבתא שלה לארץ, ברגע אחד היא תשכח הכל, זאת הבטחה.(הכינו אטמי אוזניים לשעת הדחק).

    9. היא תמיד צודקת, היא תמיד צודקת, היא תמיד צודקת, היא תמיד צודקת וגם שאתם חושבים שלא היא תמיד צודקת (רשמו את זה מאה פעמים על דף שגם אם מעירים אתכם בלילה תדעו זאת על פה)

    10. "שונא מתנות יחיה" חשוב לזכור זאת בפעם הבאה שהיא לא קונה מתנה או קונה משהו שלא ממש אהבתם, לחיות בצל המשפט הזה חוסך הרבה עוגמות נפש מיותרות. שווה.

    מוגש כשירות לציבור



    0 תגובות