עידן טראמפ? טיאאני – טוב ליהודים – נבחר לנשיא הפרלמנט האירופי

    שלמה בן יוסף No Comments on עידן טראמפ? טיאאני – טוב ליהודים – נבחר לנשיא הפרלמנט האירופי

    אנטוניו טאיאני ששימש כמ"מ וסגן נשיא הפרלמנט האירופי נבחר אתמול לכהן כנשיא הפרלמנט • ב'ועידת רבני אירופה' מברכים • היה דוברו של סילביו ברלוסקוני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אנטוניו טאיאני מי ששימש בשנים האחרונות כמ"מ וכסגן ראשון לנשיא הפרלמנט האירופי נבחר אתמול לכהן כנשיא הפרלמנט האירופי. טאיאני איש ימין מרכז הביס את יריבו איש השמאל בפער משמעותי והוא יכהן כנשיא הפרלמנט בשנתיים וחצי הקרובות. טאיאני שיחליף את מר מרטין שולץ שכיהן שתי קדנציות רצופות נבחר בסבב רביעי בהליך בחירות שבו השתתפו כ 700 מחברי הפרלמנט ע"י 'דיל' מבריק שנשמר בחשאיות ובמסגרתו הסירו שני מועמדים משמעותיים ברגע האחרון את מועמדותם. גוש השמאל ספג מכה קשה שכן מאתמול מכהנים בשלושת התפקידים החשובים במוסדות האיחוד האירופי אנשי הימין השמרני; נשיא המועצה דונלד טוסק, נשיא הנציבות ז'אן קלוד יונקר, והנשיא החדש של הפרלמנט טאיאני.

    אנטוניו טאיאני (63), עיתונאי יליד רומא בוגר לימודי משפטים היה דוברו של סילביו ברלוסקוני שכיהן כראש ממשלת איטליה. ומאוחר יותר החל בקרירה במוסדות האיחוד האירופי.

    ב'ועידת רבני אירופה' מברכים על הבחירה. נשיא הועידה ורבה של מוסקבה, רבי פנחס גולדשמידט אמר כי טאיאני הנו ידיד אמת ואוהב ישראל וכי במעשיו ובהצהרותיו הוכיח כי 'טיאאני טוב ליהודים'.



    0 תגובות