גלעד ארדן בפניה ליועמ"ש: פתח בחקירה נגד החכי"ם הערביים

    מסרטון שפורסם בימים האחרונים אשר מתעד נאומים שנישאו בשנת 2015 בפני תושבי המקום, עולה כי ח"כ זחאלקה התריס ביחס לפינוי המיועד כי "אם יישפך דם אז יישפך דם",
    מנדי אושר No Comments on גלעד ארדן בפניה ליועמ"ש: פתח בחקירה נגד החכי"ם הערביים

    גלעד ארדן פונה ליועץ המשפטי לממשלה ודורש: פתח בחקירה, יש בידי סרטונים המוכיחים על הסתה לרצח • לדבריו, ההסתה הזאת גרמה לרצח השוטר בפיגוע הדריסה הבוקר • אימן עודה מגיב ומאשים: גלעד ארדן הוא שקרן ומסית

    השר לביטחון פנים, גלעד ארדן
    מסרטון שפורסם בימים האחרונים אשר מתעד נאומים שנישאו בשנת 2015 בפני תושבי המקום, עולה כי ח"כ זחאלקה התריס ביחס לפינוי המיועד כי "אם יישפך דם אז יישפך דם",

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הארועים אמש באום אל חיראן פנה השר לביטחון הפנים גלעד ארדן ליועמ"ש אביחי מנדלבליט בבקשה לפתוח בחקירה כנגד חברי הכנסת עודה, זחאלקה וזועבי בחשד להסתה לאלימות ולרצח.
    בפנייה כתב השר ארדן: הפיגוע שהביא למותו של רס"ב לוי ז"ל, לא אירע בחלל הריק, ולא התרחש במנותק מהאירועים שקדמו לו. קדמה לאותו פיגוע נתעב הסתה זדונית, שיטתית ומתמשכת לאורך תקופה ארוכה, שלקחו בה חלק נבחרי ציבור – חברי כנסת ישראל.

    מסרטון שפורסם בימים האחרונים אשר מתעד נאומים שנישאו בשנת 2015 בפני תושבי המקום, עולה כי ח"כ זחאלקה התריס ביחס לפינוי המיועד כי "אם יישפך דם אז יישפך דם", והמשיך: "הם צריכים לדעת שבנושא הזה אנחנו משוגעים. אנחנו, בני העם הפלסטיני, בנוגע אלינו אנחנו מוכנים למות ולא לעזוב. נכבה שניה בנגב לא תהיה. הם צריכים להבין את הנקודה הזו.

    אחריו ח"כ עודה, שאמר באותו אירוע מתועד: "אנחנו נלך עם הנושא הזה עד הסוף, עד הסוף", והוסיף: "הגענו לנקודת שבירה. לעולם לא נקבל את המצב הנוכחי. לעולם לא". גם ח"כ חנין תרמה את תרומתה: "זהו מאבק על החיים שלנו ועל האדמה שלנו"

    יצויין כי כבר הבוקר התבטא ארדן בנושא וקרא לאזרחי ישראל הערבים  ש"לא ללכת אחר ההסתה של חברי הכנסת".

    "התחושה שלי היא שההנהגה של ערביי ישראל, ובעיקר חברי הכנסת, מנסה להעביר כאן מסר שהם יפעלו באלימות כדי להתנגד לרשויות החוק בביצוע צווים והחלטות שיפוטיות. המסר הזה הוא מסר רע מאוד", אמר ארדן בטקס חנוכת טייסת הכיבוי המשטרתית במנחת מגידו. "אני קורא לכל אזרחי ישראל הערבים לא ללכת אחר ההסתה של חברי הכנסת. זה לא לטובתכם. זה לא הרצון של הממשלה, אנחנו רוצים לחיות כאן ביחד ובשיתוף פעולה ולגשר על הפערים בינינו, אבל חוק זה חוק ומדינת ישראל היא מדינת חוק". השר הוסיף כי "שום אלימות או איומים לא יעצרו את רשויות החוק מלבצע את המחויבות שלהן כלפי אזרחי ישראל והחוק במדינת ישראל".

    יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה, הגיב לדבריו של השר לביטחון פנים: ״השר גלעד ארדן הוא מסית סדרתי ושקרן פתלוגי. אנחנו אלה שכבר אתמול דרשנו ועדת חקירה ממלכתית. לנו אין מה להסתיר, אנחנו דורשים חקירה מקיפה של כל השתלשלות האירועים ובמיוחד חקירת התנהלות המשטרה בפינוי האלים והאכזרי של אום אל חיראן.
    לשפיכות הדמים שקרתה באום אלחיראן יש אחראים והם אלה שמשתמשים בכוחות המשטרה לצרכים פוליטיים ולמטרות הסתה ואליהם צריך להגיע".



    0 תגובות