"אתה משאיר למי שייבחר אחריך רמלה טובה יותר מכפי שקיבלת"

    שלום בידרמן 1 Comment on "אתה משאיר למי שייבחר אחריך רמלה טובה יותר מכפי שקיבלת"
    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רמלה עולה כיתה: יו״ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הגיע היום לסיור רשמי בעיר רמלה. אל הסיור התלוו סגן שר הפנים הרב משולם נהרי, מנכ"ל אל המעיין הרב משה אילוז, סגר״ע בת ים רפי ברנס ועוד.

    את הסיור פתח השר במוסדות החינוך ״טללי החיים״ לבנים ובנות של רשת החינוך בני יוסף, בניהולו של הרב אשר דגגה. השר ביקר בכיתות השונות, בחן את התלמידים והתרשם מרמת הלימודים הגבוהה ומהמידות התרומיות של הילדים.

    בישיבה מיוחדת שהתקיימה במשרדי המוסדות, בהשתתפות ראש העיר מר יואל לביא העלה מנהל המוסדות הרב דגגה, את צרכי המוסדות המתפתחים, ואת הצורך לבניין נאות עבור התלמידים הרבים.  דרעי אמר כי הוא סייר במוסדות חינוך רבים בארץ אך במוסדות הללו ראה דברים מיוחדים. "בסיור בכיתות ראיתי את התלמידים כאן שמחים, מחונכים וממושמעים. רואים שמשקיעים בהם הרבה. למרות שהמוסדות לא נמצאים בבניינים הכי מפוארים אבל יש כאן תחושה של בית".

    השר דרעי הוסיף כי חייבים לדאוג למוסדות המשך עבור תושבי רמלה. "המצב היום שמסיימי בתי הספר, גם בנים וגם בנות נאלצים ללמוד מחוץ לעיר. הם מקבלים תחושה של 'אורחים' ולא בני המקום. לכן אנחנו נפעל ליצור מגמות המשך תורניים ברמלה, ישיבות קטנות וסמינרים בעז"ה". ראש העיר מצידו הבטיח לדאוג למבנה נאות עבור המוסדות.

    משם פנה השר לסיור במוסדות החינוך "שערי ציון" בראשותו של הרב מרדכי אילוז. מאות תלמידי המוסדות קיבלו את פני השר בשירה ובדגלים. "אתם העתיד שלנו", אמר השר, "תמשיכו לגדול בדרך התורה והיראה ותהיו תלמידי חכמים", אמר השר בפני התלמידים.

    בישיבה מיוחדת שנערכה במשרדי העיריה, הציג ראש העיר יואל לביא את ההתפתחות הגדולה של רמלה בכל המישורים והציג את הצרכים הקיימים. השר דרעי התייחס לפרישתו הצפויה של מר לביא מראשות העיר ואמר כי הוא מצטער על כך, בייחוד כאשר קיימות תכניות רבות לפיתוח העיר. "אני יכול לומר בביטחון כי אתה משאיר למי שייבחר אחריך רמלה טובה יותר מכפי שקיבלת אותה. השר ציין, כי העיר רמלה ניצבת בפני תנופת פיתוח גדולה ומשרדו יסייע לעיר בכל הכלים שברשותו.

    משם הגיע דרעי לביקור במוסדותיו של רב העיר, האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא שליט"א, עמו ישב זמן ממושך לדון בצרכי הרוחניים של הקהילות במקום. את הסיור ברמלה חתם השר בביקור במרכז הקהילתי-תורני בעיר, הממוקם בבנין מרשים ועורך מגוון פעילויות תורניות וחינוכיות למאות מצעירי העיר. "הלוואי שהיה לנו מרכז כזה מפואר ומרשים בכל עיר", אמר ושיבח את מנהלי המקום.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שליח ציבור אמיתי!