בוגי נגד בנט: "שר ההדלפות מעוות את האמת"

    איתי גדסי 2 Comment on בוגי נגד בנט: "שר ההדלפות מעוות את האמת"

    לקראת פרסום דו"ח מבקר המדינה על מבצע צוק איתן ופרשת מנהרות החמאס – גובר המתח בין המבוקרים השונים. הבוקר היה תפקידו של שר הביטחון לשעבר, יעלון, לתקוף את חבר הקבינט בנט

    השרים דרעי וכץ צילום: עמית שאבי
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון תוקף הבוקר את שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, על רקע ההדלפות מדו"ח מבקר המדינה העוסק בפרשת המנהרות ומבצע "צוק איתן".

    בדברים שפרסם יעלון טען השר לשעבר, כי "בימים האחרונים כולנו עדים למסע הדלפות חסר אחריות וילדותי מדיוני הקבינט, בימים שלפני מערכת צוק איתן.

    "הדלפות שכאלה מהוות סיכון ביטחוני ממשי למדינת ישראל. האויבים שלנו קוראים את אותם העיתונים שאנחנו קוראים, עוקבים אחרי אותו הטוויטר וקוראים את אותו הפייסבוק. לא קשה להניח מי עשה זאת, אבל אם יש שר הדלפות במדינת ישראל, נראה שטובת המדינה בוודאי שלא לנגד עיניו. רק טובתו האישית. מבחינתי, מדובר במחדל של ממש. שר ההדלפות העלום רוצה שישראל תיראה חלשה, מושפלת, בזמן שהחיילים הגיבורים שלנו חירפו את נפשם כדי להגן על המולדת.

    "אתם מבינים? צה"ל חלש מוציא אותו "גיבור של ממש", בזמן שהוא רוקד על הדם של יקירינו כדי להיראות טוב יותר.

    "חברים, דיוני קבינט לא אמורים להתנהל כמו סימולציה בסוף קורס מ״כים. לצערי, מישהו מחברי הקבינט עדיין לא הפנים זאת. אני לא רוצה להיכנס להשוואות על רקורד ביטחוני, אבל אני יכול לומר בביטחון שלאורך כל שנותיי, טובת המדינה, ולא פופוליזם, היא זו שעמדה לנגד עיניי. אל תשכחו מי עובד בשבילכם, ומי עובד כדי לפאר את עצמו. ואם זה לא ברור, אני אזכיר: חמאס נכנע להפסקת האש בתנאים שלנו. טפטופי הרקטות פסקו, ולתושבי הדרום היקרים יש שקט כבר שנתיים וחצי. אפשר תמיד להדליף חצאי אמירות, אבל אמת יש רק אחת".

    תגובתו של השר בנט, קרוב לוודאי תגיע בקרוב.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הוא מתעצבן כי הוא יוצא נורא דפוק מההקלטות אז אולי ביבי הוציא את זה כדי להומיא את בוגי טמבל