קרויזר: הכסף שדרשנו יגיע; פולקמן: לא יקרה; כהן: זה היה מיותר

    הצוות שלי ושל עו"ד מירון החל לעבוד, נפגשנו אתמול. המטרה היא למצוא נוסחה שכל תושבי ירושלים יוכלו לחיות איתה בשבתות - בהתאם לחוק. אני מודה לשר דרעי שגם בנושא השבת וגם בשביתה עומד לצידה של ירושלים ומנסה לתווך ולהציע רעיונות יצירתיים
    אבי יעקב 1 Comment on קרויזר: הכסף שדרשנו יגיע; פולקמן: לא יקרה; כהן: זה היה מיותר

    סגן שר האוצר: ראש העיר לא קיבל שום הבטחה באשר לכסף שהוא דורש • יועץ רה"ע: נאלץ לעשות משהו כואב יותר משביתה • יו"ר סיעת כולנו: ירושלים לא תקבל שקל אחד יותר מ 525 מליון ש"ח • מנכ"ל העירייה: הממשלה כולה תתגייס למצוא פתרון

    הצוות שלי ושל עו"ד מירון החל לעבוד, נפגשנו אתמול. המטרה היא למצוא נוסחה שכל תושבי ירושלים יוכלו לחיות איתה בשבתות - בהתאם לחוק. אני מודה לשר דרעי שגם בנושא השבת וגם בשביתה עומד לצידה של ירושלים ומנסה לתווך ולהציע רעיונות יצירתיים
    6:54
    19.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on כשאנטישמים מחזירים בתשובה | פרשת מצורע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש התבשרו תושבי ירושלים על סיום השביתה בעיר והחלה מלחמה על הגרסה שתתקבל בציבור מי אכן ניצח. מצד אחד

    המהדורה המרכזית בהגשתו של אבי מימרן עסקה אמש בנושא בהרחבה כאשר כל הצדדים התעקשו להצביע על ניצחון וכך זה היה נשמע: מרדכי כהן מנכ"ל משרד הפנים שעלה במשדר גילה כי "מחר נקיים את הפגישה בין מנכ"ל עיריית י-ם לבכירים במשרד האוצר. אם הצדדים יחליטו שהפגישה כבר מיותרת אנחנו נצא מהתמונה". הוא הדגיש כי "בשום שלב של הדיונים לא דובר על חשב מלווה בירושלים".

    סגן שר האוצר יצחק כהן קבע כי "השביתה הייתה מיותר לחלוטין, וגרמה סבל לתושבי ירושלים. ראש העיר לא קיבל שום הבטחה באשר לכסף שהוא דורש, מה שהובטח לו הוא יקבל. אני לא מנהל את הלו"ז של שר האוצר, אבל אין כאן שום מניעים אישיים".

    אחריו טען גרסה שונה אברימי קרויזר יועצו של ברקת שאמר "השביתה הסתיימה כי התגלה המבוגר האחראי, ראה"מ הבטיח לראש העיר שהוא יהיה מעורב במו"מ עם האוצר. הכסף שהעיריה דורשת יגיע, אני מתחייב. אני לא יכול להכנס לפרטי השיחה בין ראה"מ לרה"ע. אם לא, נאלץ לעשות משהו כואב יותר משביתה, נצטרך לקצץ בתקציבי חינוך, רווחה ולפטר עובדים".

    מאידך, ח"כ רועי פולקמן יו"ר סיעת כולנו הצהיר "אני מעודכן בדקות האחרונות בכל הפרטים. ראה"מ תיאם עם שר האוצר את ההתנהלות שלו מול ראש עיריית ירושלים, ואני אומר בוודאות, ירושלים לא תקבל שקל אחד יותר מ 525 מליון ש"ח שכבר הובטח לה. אם ראש העיר צריך עוד כסף שיגייס זאת ממשרדי הממשלה השונים. צר לי על תושבי ירושלים שסבלו סבל מיותר".

    ואילו מנכ"ל עיריית ירושלים אמנון מרחב הטעים ש"עצם העובדה שראש הממשלה לוקח חסות על פתרון המשבר, ומבקש מראש העיר לסיים את השביתה תוך התחייבות שלו כי הממשלה כולה תתגייס למצוא פתרון לתקציב של ירושלים – זה ההישג שהשביתה הזו יצרה".

    בהתייחס לנושא השבת אמר מרחב "הצוות שלי ושל עו"ד מירון החל לעבוד, נפגשנו אתמול. המטרה היא למצוא נוסחה שכל תושבי ירושלים יוכלו לחיות איתה בשבתות – בהתאם לחוק. אני מודה לשר דרעי שגם בנושא השבת וגם בשביתה עומד לצידה של ירושלים ומנסה לתווך ולהציע רעיונות יצירתיים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      קרוייזר הוא חיה רעהלציבור החרדי גם בפרשת ישיבת "פני שמואל" שתמך בכל הכח רק להרוס