מה עושים ביו"ש עם ההכנסות ממכירת השקיות?

    עפר גדנקן 2 Comment on מה עושים ביו"ש עם ההכנסות ממכירת השקיות?
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יש חסד - חוק השקיותרשת 'יש חסד' החליטה לתרום לנזקקים את ההכנסות ממכירת השקיות בסניפים בביתר עילית ובמודיעין עילית. כזכור, עם כניסת חוק השקיות לתוקף, החלו רשתות השיווק לגבות 10 אגורות על כל שקית – כאשר ההכנסות מועברות לקרן מיוחדת של המשרד להגנת הסביבה. אלא שעל הסניפים שביישובי יהודה ושומרון לא חל החוק הישראלי ולא ניתן להעביר את ההכנסות לקרן.

    'הקמפוס החרדי אונו' מציע לימודי מכינה לגברים חסרי תעודת בגרות. בקמפוס מספרים כי השתלבות במכינה הנפתחת כעת מאפשרת השתלבות בלימודים לתואר בשנת הלימודים הקרובה: תואר ראשון במשפטים או במנהל עסקים במגוון התמחויות :חשבונאות (ראיית חשבון), מימון ושוק ההון, מערכות מידע. בנוסף, נפתח מסלול חדש לתואר ראשון בחינוך וחברה המאפשר עבודה בתחומים מגוונים בשדה החינוך. (ניתן להשלים תעודת הוראה לאחר התואר)

    דוריטוס 2 טעמים ומבצע נראה אותך'דוריטוס' יוצאת באתגר מוזיקלי חדש תחת הכותרת "נראה אתכם נותנים את הקול", לרגל השקל דוריטוסים בשילוב טעמים: 'פלאפל ושווארמה' לצד 'פיצה וברביקיו'. קבוצות חברים שחושבים שהם יודעים לשיר בקומזיץ מוזמנים להתקשר 'דוריטוס קול' – 03-9411404 ולהקליט ביצוע סוחף עם חברים בשירת 'קומזיץ'. ה'קומזיץ' הסוחף ביותר, יזכה את המשתתפים בהקלטת דיסק קומזיץ באולפן! לצד פרסים יומיים: נגני mp3 ומארזי דוריטוס.

    IMG_7485המרכז הרפואי 'שיבא' עורך סדרת מפגשים בנושאי רפואה והלכה למו"צים ומורי הוראה ע"י הרב צבי פורת ובהשתתפות מנהלי מחלקות ויחידות. המפגשים נועדו להעשיר את הידע הרפואי הנחוץ לרבנים עבור פסיקות הלכתיות שונות, זאת ע"י מומחי הרפואה של המרכז הרפואי שיבא.

    עינית - קולקציית חורף 2017 בעיניתרשת 'עינית' חידשה את מלאי מותגי הייבוא ממיטב המותגים ודגמי חורף 2017. בין המותגים: סילווט, מודו, טקה, טד בייקר, פולו, לקוסט, ועוד. הקנייה ברשת כוללת בדיקת עיניים איכותית, והתאמת משקפיים על ידי צוות האופטומטריסטים. כזכור, לרשת הסדרים עם מוסדות חינוך וישיבות, כמו גם עם מבוטחי קופות החולים.

    עשרות אלפי משפחות בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ, רכשו ספרי קריאה לילדים במסגרת מבצע "תקרא תצליח" השנתי של 'בנק הפועלים' בשיתוף הוצאת 'אור החיים'. המבצע שהתקיים זו השנה השביעית, נועד לעודד קריאה ספרים בקרב ילדים ואפשר לרכוש מגוון ספרי קריאה במחיר של 10 שקלים.

    שטראוס מתוקים - גקסס - שוקולד חדש וטעיםחטיף השוקולד הבינלאומי 'ג'קסס' יוצא בקמפיין חדש מלא הומור לכדורי הביס. הקמפיין מדגיש את מגוון הטעמים החלביים והפרווה. מהחברה נמסר כי הסדרה מכילה אחוז גבוה של מוצקי קקאו, באריזות אישיות 50 גרם הנוחות לפתיחה ולסגירה קלה גם בשבת, ללא חשש חילול שבת. המוצר בפיקוח כשרותי מלא של בד"ץ איגוד הרבנים בראשות הרב יעקב אשר וועסטהיים שליט"א.

    'קפה עלית' מציגים: קפה ברזילאי בהכשר בד"צ העדה החרדית. מדובר בקפה נמס מיובש בהקפאה, העשוי מ-100% פולי קפה מברזיל, הידועה כמקור איכותי במיוחד לפולי קפה.

    תמונה2שוקולד 'שמרלינג'ס' משיקים 2 מוצרים חדשים: "רוזמרי" בטעם קרמל עם מלח ים! מדובר בשוקולד חלב שווייצרי מעולה, עם מילוי פרלין בטעם קרמל עם מלח ים. ו'שוקולד אקסטרה מריר 85% קקאו' – שני המוצרים בהשגחת בד"ץ ציריך.

    תמונה1ב'שול', מותג טיפול וטיפוח כף הרגל, מציגים שני מוצרים:Velvet smooth essential moisture cream: קרם לחות עשיר בוויטמינים, המעניק לכף הרגל זריקת טיפוח ולחות מרעננת לכל היום. מהחברה נמסר כי הקרם אינו שומני והנספג בעור תוך 60 שניות מבלי להותיר סימן! בנוסף מציגים ב'שול' את GelActiv Insoles רפידות המאפשרות נוחות בהליכה, אפילו כשנועלים נעליים עם עקבים גבוהים. הרפידות סופגות זעזועים ומסייעות להפחתת הלחץ בהליכה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      פתאום הם נהיו צדיקים גדולים? שיתרמו מהרוחים שלהם ולא ינסו לסחוט את תושבי מודיעין עילית. הם פשוט רוצים להרויח את הכסף ל השקיות.

    2. 1

      המכנה המשותף לכולם – בולטון…