ליצמן: אזרחי ישראל ראויים לקבל מזון שלא יזיק לבריאות

    עפר גדנקן No Comments on ליצמן: אזרחי ישראל ראויים לקבל מזון שלא יזיק לבריאות
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלעל2"אמשיך במאבק להטמעת המודעות והמחויבות של תעשיית המזון לייצור מזון בריא. אזרחי ישראל ראויים לקבל מזון בריא, מזון שלא יזיק לבריאות". דברים אלה אמר שר הבריאות הרב יעקב ליצמן בביקור מקיף שערך בחברת 'אל על'. את פניו קיבלו דוד מימון, מנכ"ל החברה, גב' תמי מוזס סגנית יו"ר הדירקטוריון, אמיר שוצמן מנכ"ל תמ"מ, רב החברה הרב יוחנן חיות, ובעלי תפקידים בכירים. בסקירת מנכ"ל החברה הוצגה פעילותה של חברת תמ"מ, מפעל המזון המוביל בענף התעופה. מנכ"ל תמ"מ אמיר שוצמן ציין שהחברה היא היחידה המייצרת ארוחות בריאות ובהן מנות לחולי צליאק וחולים הרגישים לאלרגנים.

    יש חסד - לוגו דמותברשת 'יש חסד' חושפים נתונים לקראת ט"ו בשבט, שהוא ללא ספק היום הגדול של הפירות היבשים. הגידול המשמעותי ברכישת פירות יבשים מורגש לאורך כל החודש כשבתקופה זו, חל גידול של 300% במכירותיהם לצד גידול דומה בפיצוחים מכל הסוגים. בנוסף גדל מאד מגוון הפירות היבשים המוצעים למכירה. מהרשת נמסר כי הם ערוכים לקראת טו בשבט עם מגוון ענק של פירות, טריים ומיובשים, במחירים מיוחדים ובכשרויות מהודרות.

    12'האגיס', מותג החיתולים מבית 'קימברלי קלארק ישראל', יוצא במבצע במסגרתו בכל שבוע 3 זוכים בביגוד לתינוק לשנה שלמה בשווי 3000 ₪ למימוש ברשת keds! צרכנים שירכשו 3 אריזות ממגוון חיתולי 'האגיס', יתבקשו לשמור את חשבוניות הקנייה, להתקשר לטלמסר שמספרו 03-3739000, לענות נכון והכי מהר על 3 שאלות. המבצע מתקיים בין התאריכים: י"ג בשבט- י"א באדר תשע"ז (9.2-9.3.17)

    logoהאגף לנשים ויולדות 'שיבא' בתל השומר יזם שיפור אקטיבי והתאמת האגף לנשים ויולדות מהאוכלוסייה החרדית. מהמרכז הרפואי נמסר כי המהלך נועד לאפשר נוחות והתאמה לצרכים הספציפיים של היולדות החרדיות. במסגרת המהלך ניתן מענה לנקודות חשובות כמו שבת כהלכתה, מזון למהדרין ובכשרות בד"צ העדה החרדית, הקפדות הלכתיות הנוגעות לסוגיות טכניות ולוגיסטיות כמו אופן ועיתוי הטיפולים והבדיקות הרפואיות המתקיימות במחלקה ועוד.

    מכבי - נחנך מרכז המומחים המחוזי של מכבי שירותי בריאות במחוז המרכזהנהלת 'מכבי שירותי בריאות' באופקים הגיעה לביתו של הגרי"י פינקוס שליט"א, רבה של הקהילה החרדית ביישוב, על מנת להציג את ההתאמה של שרותי הרפואה ופעילויות קידום הבריאות לאורח חיי הקהילה החרדית. במפגש השתתפו מנהלת התפעול במחוז הדרום הגב' ליאת שי מנהלת המרחב הגב' עדי חדד, מנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר, ומתאם קשרי הקהילה באופקים הרב יהושע יוליס.

    מכבי - הנהלת מכבי באופקים - המרכז הרפואי אופקיםבמקביל נחנך מרכז המומחים המחוזי של 'מכבי שירותי בריאות' במחוז המרכז בהשתתפות הגב' דבורה חסיד ראש מחוז המרכז, הרב שמחה שטיצברג חבר הנהלת מכבי, והרב משה שלזינגר מנהל השיווק למגזר החרדי והנהלת מחוז המרכז. המרכז כולל מוקד מתאמות שירות אישיות הנותן מענה וליווי אישי לחולה ובני משפחתו מרגע היוודע דבר המחלה. וכן מוקד התחייבויות המקל על החולים בצמצום הבירוקרטיה וטיפול בכל הנושאים הקשורים להתחייבויות וזכאויות מתוך תפיסה של הקלה על החולים והמטופלים.

    איקאה 2'איקאה' משיקה קולקציה חדשה בסדרת IKEA PS הכוללת 50 מוצרים חדשים: צבעוניים, רב-שימושיים, קלי משקל וניידים. ברשת מספרים כי 17 מעצבים מרחבי העולם חברו ליצירת הקולקציה החדשה הכוללת רהיטים קלי משקל, מתקפלים ונתלים על הקיר לחסכון במקום, חלקם מצוידים בגלגלים ונעים בחופשיות ברחבי החדר. חפצים המתאימים לשימוש בבית וגם לנסיעות. הלוק האורבני והצבעוניות העזה משולבים עם עיצוב מתקדם וחומרים איכותיים ועמידים. עוד מדגישים באיקאה כי רבים מהרהיטים בקולקציה רב-שימושיים, מתקפלים או מתחברים ליצירת משטחי שינה ואזורי ישיבה מודולריים.

    דואר ישראל - בולים מוקדשים לאתרי מורשת בישראלהשירות הבולאי ב'דואר ישראל' הנפיק סדרת בולים המוקדשת לאתרי מורשת עולמית של אונסקו: נחל מערות, מערות בית שערים, מערות מרשה ובית גוברין. שלושת הבולים עוצבו בידי רונן גולדברג. אתר מורשת עולמית הוא אתר שהוכרז על ידי ועדת המורשת העולמית של אונסק"ו כאתר הראוי לשימור בזכות חשיבותו המיוחדת למורשת המשותפת לאנושות.



    0 תגובות