נסראללה: "בזכותי העבירו את מיכל האמוניה מחיפה"

    מה שמרתיע את ישראל אומר נאסראללה : "לא קשור לאובמה או טראמפ, אלא "לכוח של ההתנגדות".
    מנדי אושר 1 Comment on נסראללה: "בזכותי העבירו את מיכל האמוניה מחיפה"

    מזכ"ל חיזבאללה שטוען בנאומו היום: "ההחלטה הישראלית להעביר את מכל האמוניה ממפרץ חיפה היא בגללי" לדבריו: "לא משנה איפה הם ישימו את מכל האמוניה, אנחנו נגיע אליו" "אנחנו נפתיע אתכם עם מה שאנחנו מסתירים"

    מה שמרתיע את ישראל אומר נאסראללה : "לא קשור לאובמה או טראמפ, אלא "לכוח של ההתנגדות".
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אם מישהו חשב שפינוי מיכל האמוניה קשור להחלטת בית המשפט ולמאבק התושבים, כנראה שלא שמע את דעתו של מזכ"ל חיזבאללה שטוען בנאומו היום: "ההחלטה הישראלית להעביר את מכל האמוניה ממפרץ חיפה היא בגללי",
    לדבריו "לא משנה איפה הם ישימו את מכל האמוניה, אנחנו נגיע אליו. איפה יחביאו את הספינה שמובילה את האמוניה? הם אומרים שהיא כמו חמש פצצות גרעיניות, האויב עומד בפני התנגדות שיש לה יכולות ושיש לה אומץ להשתמש ביכולות בכל עימות אמיתי ולכן עושה חישוב אלף פעם".הוא ממשיך בעצה ידידותית ומציע לישראל לפנות גם את הכור הגרעיני בדימונה"

    טראמפ גם מתיחס  לטראמפ, אותו כינה בשבוע שעבר "טיפש" ואומר כי אינו חושש שטראמפ יעניק אור ירוק לנתניהו לפתוח במלחמה נגד לבנון. לדבריו התנאים הפוליטיים למלחמה קיימים תמיד והחיפוי האמריקני קיים תמיד". נסראללה גם הזכיר כי ישראל מקבלת היום גיבוי ממדינות ערב, יותר מאי פעם: "הגיבוי שאפשר לישראל לתקוף את לבנון ב-2006 נוכח היום עוד יותר".  מה שמרתיע את ישראל אומר נאסראללה : "לא קשור לאובמה או טראמפ, אלא "לכוח של ההתנגדות". נסראללה אמר כי "אם האויב היה חש שההתנגדות נחלשה, זה היה מעודד את האויב להיכנס להרפתקה. הערובות שלנו היום הן הכוח שלנו והעמידה האיתנה שלנו. זה מה שמגן על המדינה שלנו ומונע מלחמה"

    "לישראל יש נשק גרעיני", אומר חסאן "והיא קושרת קשר נגד איראן שרוצה להשיג גרעין לצרכי שלום. אנחנו יכולים להפוך את האיום להזדמנות ואת הנשק הגרעיני הישראלי לאיום על ישראל, על הישות שלה ועל היישובים שלה". בהמשך פנה נסראללה ל"מנהיגי האויב": "במלחמת לבנון השנייה היו לכם הפתעות רבות. אתם מודים שהמלחמה שלכם נכשלה ולא השיגה את מטרותיה. אתם טועים בכך שהמידע שיש לכם עלינו הוא מספיק. אנחנו נפתיע אתכם עם מה שאנחנו מסתירים. זה ישנה את פניה של כל מלחמה או כל מעשה טיפשי שתבצעו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כמה הוא מדבר יש לו שבץ מוחי לא? אז שימות עם זה אבל בשקט!!!!!!!!!