האם טראמפ הורה להמתין עם הקמת הישוב החדש לתושבי עמונה?

    אנו קוראים מכאן מהאכסניה למרגלות ישובינו ההרוס ובתינו החרבים: לשר החינוך נפתלי בנט, לעשות את מה שכנראה היה צריך לעשות ממזמן וזה לפרוש ממשלה ימנית כושלת שיודעת לפזר הבטחות אך מפקירה פצועים בשטח
    איתי גדסי No Comments on האם טראמפ הורה להמתין עם הקמת הישוב החדש לתושבי עמונה?

    תושבי עמונה מגיבים בזעם מפילים את האחריות על ראש ממשלת ישראל שהבטיח כי אחרי 22 שנה יקום ישוב חדש לתושבים • יוסי דגן: מדובר בהסכם שנחתם מול ראש ממשלת ישראל ונחתם ע"י מורשי חתימה"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ צילום: לע''מ
    אנו קוראים מכאן מהאכסניה למרגלות ישובינו ההרוס ובתינו החרבים: לשר החינוך נפתלי בנט, לעשות את מה שכנראה היה צריך לעשות ממזמן וזה לפרוש ממשלה ימנית כושלת שיודעת לפזר הבטחות אך מפקירה פצועים בשטח
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הדיווחים כי טראמפ הורה להמתין עם הקמת הישוב החדש, תושבי עמונה מגיבים בזעם על הנכונות הישראלית לשקול מחדש את קיום ההתחייבות להקים ישוב עבורם ומפילים את האחריות על ראש ממשלת ישראל שהבטיח כי אחרי 22 שנה יקום ישוב חדש לתושבים.

    "ההסכם מולנו חתום וסגור. חתומים עליו ראש לשכת רוה"מ, מנכ"ל משרדו וחשב המשרד ואלו כבאי כוח ראש הממשלה ושר החינוך התחייבו על כך בהסכם חתום שעד 31.3 יהיה ישוב חלופי. לבוא עכשיו ולהפר את ההסכם איתנו, הסכם שראהמ עצמו יחד עם שר החינוך ניסחו – זה דבר חמור מאוד לא רק כלפינו אלא כלפי כל בוחריהם וכלפי כל אזרח בישראל. אם ראש הממשלה ושר החינוך מפרים הסכמים חתומים והתחייבות שלטונית בהינף יד מה יגידו אזרחי ישראל?! ובאשר לנו עקורי עמונה – כמה עוד תבטיחו לנו ולא תקיימו?! כמה עוד תוליכו אותנו שולל ותעבדו עלינו ועל הציבור?! אנו פונים ישירות לראש הבית היהודי וקוראים לו כמי שטוען לעמידה בראש מחנה הימין להודיע לרוהמ על פרישה מיידית מהממשלה אם אכן ראה"מ יחזור בו מהתחייבותו כלפינו: "אנו המומים מהדיווחים כי לא יקום ישוב חדש עבורנו. עכשיו יותר מתמיד ברור כי ממשלת ישראל הוליכה את תושבי עמונה שולל וכי לא באמת היה בכוונתה להגים ישוב חדש. על ממשלת ישראל לתת דין וחשבון ולבנות בהקדם ישוב חדש עבור התושבים ולא להזניח אותנו לחיות בתת תנאים, חדר למשפחה ובלי טיפת אנושיות.

    אנו קוראים מכאן מהאכסניה למרגלות ישובינו ההרוס ובתינו החרבים: לשר החינוך נפתלי בנט, לעשות את מה שכנראה היה צריך לעשות ממזמן וזה לפרוש ממשלה ימנית כושלת שיודעת לפזר הבטחות אך מפקירה פצועים בשטח".

    ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן אומר: "לא יעלה על הדעת שהבטחה שניתנה למשפחות שנעקרו מבתיהן מעמונה לא תקויים. אני מצפה מראש הממשלה למצוא את הדרך לעמוד בהבטחתו ולא לפגוע בזכויות האדם של אזרחיו בשל לחצים פוליטיים. מדובר בהסכם שנחתם מול ראש ממשלת ישראל ונחתם ע"י מורשי החתימה במשרד ראש הממשלה. הפרת הסכם כזו לא תעבור. אני מכיר ומעריך מאוד את ראש הממשלה ובטוח שהוא יקיים את ההסכם ולא יתן ידו לפגיעה בזכויות האדם של אזרחיו"



    0 תגובות