"גם כשיש חילוקי דעות בנינו אנחנו פותרים זאת בהבנה"

    הצביעות הזו של המפלגה שביקשה להחריב אותנו שוברת שיאים. אנחנו לא ניתן להם את התענוג לפרק אותנו. אין מפלגה שנלחמת באפליה יותר מש"ס
    יוסי אשר 6 Comment on "גם כשיש חילוקי דעות בנינו אנחנו פותרים זאת בהבנה"

    פאנל של ראשי הסיעות החרדיות בועידת ש"ס •דרעי: ההנחה שלי שהממשלה הזו בראשות נתניהו תוכל למלא את ימיה • ליצמן: צריך לפתור את הבעיה של האפליה • גפני: לא תהיה דריסת רגל לכיתות הכפרניות בכותל•

    דרעי, ליצמן וגפני
    הצביעות הזו של המפלגה שביקשה להחריב אותנו שוברת שיאים. אנחנו לא ניתן להם את התענוג לפרק אותנו. אין מפלגה שנלחמת באפליה יותר מש"ס
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברוח מרוממת ובתחושת אחדות נפתחה אתמול ועידת ש"ס השלישית במלון רמדה בירושלים בהשתתפות יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, שר הדתות דוד אזולאי, חכ"י שס ומאות נציגי ש"ס ברשויות.

    בפתיחת הועידה, עלו בזה אחר זה נציגי תנועת ש"ס ופרסו בפני הנוכחים את רשימת ההישגים והפעולות הנעשות מידי יום בממשלה, בכנסת ולמען הציבור.

    יו"ר ש"ס אמר בפתיחת הועידה, כי "הנכס הכי גדול של תנועת ש"ס היא האחדות והכפיפות למועצת חכמי התורה", עוד הוסיף השר, כי "אנחנו בתקופת פריחה של עשיה. ההנחה שלי שהממשלה הזו בראשות נתניהו תוכל למלא את ימיה. היא הממשלה הטובה עבורנו".

    דרעי התייחס לחוק של לפיד: "הצביעות הזו של המפלגה שביקשה להחריב אותנו שוברת שיאים. אנחנו לא ניתן להם את התענוג לפרק אותנו. אין מפלגה שנלחמת באפליה יותר מש"ס, ואנחנו עושים זאת בשיתוף פעולה עם כלל הנציגים החרדיים. רק כך אנחנו משיגים תוצאות".

    הוא סיפר על הפעילות הנעשית כעת בתחום מצוקת הדיור, בשכונה החדשה הסמוכה לקריית גת וכן בהסכם גג שעושה ראש עיריית אבוטבול, הרב משה אבוטבול, עם 17 אלף יחידות דיור בעיר.

    בהמשך התקיים פאנל מיוחד של ראשי הסיעות החרדיות, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שר הבריאות יעקב ליצמן מיהדות התורה ויו"ר ועדת הכספים משה גפני יו"ר דגל התורה. בפאנל זה עלו סוגיות העומדות על הפרק, כמו נושא השבת, הכותל המערבי, ועוד.

    ח"כ גפני פתח בברכה את הועידה ואמר "אני רוצה לברך את החברים בש"ס. לא נדיר לראות את שלושתנו יושבים יחד. אנחנו רואים הישגים גדולים רק כי אנחנו פועלים ביחד". לגבי מתווה הכותל אמר ח"כ הרב גפני כי המתווה שהגישה הממשלה יבוטל. "הכותל יפעל על פי דין תורה והלכה ולא תהיה דריסת רגל לכיתות הכפרניות. אם הממשלה לא תלך איתנו בנושא הזה נגיש את חוק הכותל של ש"ס ונלך עם זה עד הסוף".

    השר ליצמן אמר: "אני מברך את ש"ס שהפילו את החוק של לפיד. הצעת החוק שלהם נועדה להביך את ש"ס וטוב שהלכנו ביחד כדי לא לאפשר להם לחגוג. ואמנם צריך לפתור את הבעיה של האפליה".

    השר דרעי אמר: "אני מברך את ידידיי ראשי הסיעות שבאו לכאן. צריך להודות הקב"ה על שיתוף הפעולה האסטרטגי שיש לנו ביחד. זה לא מובן מאליו. גם כשיש חילוקי דעות בנינו אנחנו פותרים זאת בהבנה. היינו באופוזיציה וראינו כמה נזקים נעשו לנו. ראינו כמה הציבור שלנו סבל. הקב"ה עשה לנו נס והממשלה הקודמת התפרקה, לכן אנחנו עושים כל מאמץ כדי לשמור על האחדות כדי להשיג את ההישגים הגדולים".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      דרעי טועה! הנכס הכי גדול של ש"ס זה מרגי, אין עליו, הוא עוד יגיע רחוק (אולי אפילו יתמקם מספר 2 ביש עתיד)

    2. 4

      ש"ס סוף סוף פורחת!

    3. 3

      רק באחדות ננצח.