רקטות שנורו מסיני התפוצצו במועצת אשכול • אין נפגעים

    לפני כשבוע וחצי שוגרו ארבעה רקטות מחצי האי סיני, כאשר שלוש מהן יורטו על-ידי מערכת כיפת ברזל ואחת התפוצצה בשטח פתוח
    מנדי אושר No Comments on רקטות שנורו מסיני התפוצצו במועצת אשכול • אין נפגעים

    שתי רקטות שנורו לעבר ישראל מסיני התפוצצו הבוקר בשטח פתוח • אין נפגעים ולאנגרם נזק. • הדבר ארע לאחר שדאעש מאשימה את ישראל בהריגת חמישה מאנשיו בתקיפה אווירית

    טיל | אילוסטרציה צילום: רשות המעברים משרד הביטחון
    לפני כשבוע וחצי שוגרו ארבעה רקטות מחצי האי סיני, כאשר שלוש מהן יורטו על-ידי מערכת כיפת ברזל ואחת התפוצצה בשטח פתוח
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שתי רקטות שנורו לעבר ישראל מסיני התפוצצו הבוקר (שני) בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול שבעוטף עזה, בחסדי שמים אין נפגעים ולא נגרם נזק.

    השיגורים מגיעים פחות מיממה לאחר שבהודעה רשמית של ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) בסיני, האשים הארגון הסוני את ישראל בהריגת חמישה מאנשיו בתקיפה אווירית, אירגון הטרור טוען כי כלי טיס בלתי מאויש של חיל האוויר הישראלי תקף שלשום (שבת) מכונית וחיסל חמישה מאנשיו באזור רפיח המצרית. בדיווח של סוכנות הידיעות אל-אעמאק של דאעש נטען כי התקיפה בוצעה בכפר שיבאנה באזור הדרומי של רפיח. אחד ההרוגים הוא מוחמד עאדל עיד, המכונה חטאב אל-מקדסי, פעיל סלפי ברצועת עזה.

    כזכור, לפני כשבוע וחצי שוגרו ארבעה רקטות מחצי האי סיני, כאשר שלוש מהן יורטו על-ידי מערכת כיפת ברזל ואחת התפוצצה בשטח פתוח. כשעתיים לאחר ירי הרקטות דיווח חמאס על שני הרוגים וחמישה פצועים בתקיפה שבוצעה באזור רפיח. לאחר אותה תקיפה גורמים בצה"ל טענו כי ייתכן שהתקיפה בוצעה על-ידי המצרים. לדברי פרשניםצבאיים, גם אם התקיפה בוצעה בידי צה"ל שעובד בשיתוף פעולה עם הצבא המצרי, הרי שמבחינה פוליטית צה"ל נמנע מלקיחת אחריות בכדי לא לקומם את הציבור המצרי וע"מ לחזק את הנהגתו של נשיא מצריים.



    0 תגובות