החוב של הערבים ביו"ש לחברת החשמל מעל מיליארד שקלים

    אנחנו חייבים עוד צינורות. אבל מי שלחם במתווה הגז פוגע ביתירות האסטרטגית שלנו. אז נכון שישנה חזירות של בעלי מאגרי הגז, אבל יש דברים יותר חשובים. יתרון אנרגטי משפיע גם על חוסנה של ישראל
    שלמה בן יוסף 1 Comment on החוב של הערבים ביו"ש לחברת החשמל מעל מיליארד שקלים

    "פינוי גוש קטיף היה איוולת מבחינה ביטחונית ומדינית. היה לזה משקל על הכישלון של מלחמת לבנון השנייה. גם מבחינה חברתית זה היה מעשה ממש לא אנושי" • החוב לחברת החשמל: "אנחנו במו"מ איתם שאם הוא לא יעלה יפה, ננתק להם את החשמל!"

    צילום: ישראל ברדוגו
    אנחנו חייבים עוד צינורות. אבל מי שלחם במתווה הגז פוגע ביתירות האסטרטגית שלנו. אז נכון שישנה חזירות של בעלי מאגרי הגז, אבל יש דברים יותר חשובים. יתרון אנרגטי משפיע גם על חוסנה של ישראל
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יפתח רון טל, מנכ"ל חברת החשמל אמר בועידת ירושלים של בשבע כי פינוי גוש קטיף היה איוולת מבחינה ביטחונית ומדינית. היה לזה משקל על הכישלון של מלחמת לבנון השנייה. גם מבחינה חברתית זה היה מעשה ממש לא אנושי.

    הוא הציג שלוש מהפכות בענף החשמל: הגז הטבעי, הייצור הפרטי והחשמל המבוזר. כל מי שנלחם נגד התחנות הגדולות יכול להירגע. הן תיסגרנה מאליהן בתוך 25 שנה. ויש גם בשורה: אנחנו מקימים בימים אלה קרן שתנסה ללוות את אלה שלא יכולים לשלם את חשבון החשמל שלהם.

    מה עם החוב? "החוב של הערבים ביו"ש לחברת החשמל הוא עדיין חוב עתק של מעל מיליארד שקלים. נכון שהם שילמו 600 מיליון שקל אבל הם עדיין חייבים לנו כסף וזו שערורייה שיש אנשים שמקבלים חשמל בביתם ולא משלמים עליו. אנחנו במו"מ איתם שאם הוא לא יעלה יפה, ננתק להם את החשמל!"

    לדבריו "עוד שלוש שנים מהיום קרוב ל-80 אחוז מהייצור ייעשה בגז טבעי. כל הגז שנמצא מעמקי הים והוא כחול לבן. אנחנו כבר לא תלויים באף אחד. כבר יש לנו עצמאות אנרגטית. הגז הזה פשוט תקוע. הוא עובר בצינור אחד בלבד "בפקקטע צינור". כל מדינת ישראל נשענת על צינור גז אחד בלבד. מה יקרה עם דג ייתן לו ביס? אני לא מדובר על פגיעה של החיזבאללה. אנחנו חייבים עוד צינורות. אבל מי שלחם במתווה הגז פוגע ביתירות האסטרטגית שלנו. אז נכון שישנה חזירות של בעלי מאגרי הגז, אבל יש דברים יותר חשובים. יתרון אנרגטי משפיע גם על חוסנה של ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שינתקו להם את החשמל