בקשנו מרה"מ שלא לפרסם את הד"וח כדי לא לגרום נזק למדינת ישראל

    אין מערכה שבה אין טעויות אבל לבוא ולייחס לעצמך דברים שאחרים עשו אותם לפניך ועוד לקבל מידע מקצועי מקצינים בשטח בלי כל אישור זהו כאוס אמיתי
    קובי פינקלר 1 Comment on בקשנו מרה"מ שלא לפרסם את הד"וח כדי לא לגרום נזק למדינת ישראל

    השר לשעבר תוקף קשות את שר הכלכלה באותם ימים נפתלי בנט ואומר כי מספר חודשים לפני הלחימה בעזה התאמנו חיילי גבעתי על מודל המנהרות ואז באמצע המבצע ללא כל אישור מוקדם ממשלת ישראל מגיע השר בנט לשטח מקבל עידכונים והדלפות

    אין מערכה שבה אין טעויות אבל לבוא ולייחס לעצמך דברים שאחרים עשו אותם לפניך ועוד לקבל מידע מקצועי מקצינים בשטח בלי כל אישור זהו כאוס אמיתי
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מילים חריפות מאד נשמעות מפיו של שר לשעבר בקבינט על דו"ח המבקר שצפוי להתפרסם השבוע ובראשם הקביעה כי היו אנשים שתבעו את אי פרסומו וכי הפרסום רק גורם נזק לישראל.

    " יתרה מכך" אומר השר "הקבינט הנוכחי גרוע יותר מהקבינט במבצע צוק איתן."

    השר קובע כי הדיונים בקבינט נערכו מתוך שיקולים פוליטים וכי לא היו שום שיקולים מדיניים. "קבינט לא צריך לעסוק בצדדים הלחימתיים אלא בהסתכלות אסטרטגית ודבר זה לא נעשה. שרים לא היו מודעים לחומר מודיעיני לפני הדיונים,שרים בקבינט של אז והיום לא באים ולא באו ללמוד (גם כאשר איפשרו להם להגיע למשרד המזכיר הצבאי לקרוא חומרים או להשתתף בלימודי עומק) וגם המבקר עצמו לא ביקר כלום חוץ מנושא המנהרות" קובע האיש.

    השר לשעבר תוקף קשות את שר הכלכלה באותם ימים נפתלי בנט ואומר כי מספר חודשים לפני הלחימה בעזה התאמנו חיילי גבעתי על מודל המנהרות ואז באמצע המבצע ללא כל אישור מוקדם ממשלת ישראל מגיע השר בנט לשטח מקבל עידכונים והדלפות (ככל הנראה מהרב הצבאי הראשי לשעבר הרב אביחי רונסקי) ויוצא לתקשורת בהצהרות שהוא זה שדחף,הוא זה שהמליץ ועוד.

    השר לשעבר אומר שכל העסק נוהל כקמפיין פוליטי "אין מערכה שבה אין טעויות אבל לבוא ולייחס לעצמך דברים שאחרים עשו אותם לפניך ועוד לקבל מידע מקצועי מקצינים בשטח בלי כל אישור זהו כאוס אמיתי. יתרה מכך. היה שר שדחף את כולם למעצר מחדש של משוחררי עסקת שליט.

    הוא התבטא על אותו השר שמנכס לעצמו השגים דבר שליבה את האש והעצים את הרצון למלחמה.  "צדקו מאד בזמנו ראש אמ"ן אלוף כוכבי וראש השב"כ כהן כשאמרו שאין רצון מצד החמאס למלחמה ולעימות. זה באמת היה המצב באותם ימים של מבצע שובו אחים ביו"ש.

    לסיכום אומר השר לשעבר יש לי טענות קשות על תיפקוד הקבינט אבל לי חשובה מדינת ישראל ובטחונה יותר מכל דבר אחר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה הוא צריך אישור????