התירוץ המקורי • לא רשם 10,000 כי "אני לא יודע לקרוא ולכתוב"

    שלמה בן יוסף No Comments on התירוץ המקורי • לא רשם 10,000 כי "אני לא יודע לקרוא ולכתוב"

    בעסק לעבודות שיש בבית שאן גילו המבקרים כי לא נרשמו בספרי העסק 2500 ש"ח כשבעל העסק הסביר "נגמר לנו הטונר במדפסת" • בשוק בעפולה מצאו המבקרים כי בעל דוכן לפירות וירקות לא רשם כ- 2000 ש"ח, תנחשו למה?

    צילום: flsah90
    14:34
    24.04.24
    נתי קאליש No Comments on שמחה מעורבת בעצב: הברית תתקיים לאחר הלוויה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אנשי יחידת ניהול ספרים ערכו מבצע ביקורת לבדיקת רישום הכנסות בעפולה ובסביבה. במסגרת המבצע, שנוהל על ידי פקיד שומה עפולה, נערכו 213 ביקורות בעסקים ממגוון תחומים, מהן עולה כי כ- 10% מהעסקים שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין.

    בחנות לחומרי בנייה בבית שאן מצאו המבקרים ארבעה צ'קים בסכום כולל של כ- 48,000 ש"ח שלא נרשמו בספרי העסק. בעל העסק הסביר "בדיוק נגמר לנו הפנקס". בנגרייה במגדל העמק גילו המבקרים כי הכנסות של כ- 10,000 ש"ח לא נרשמו. בתגובה טען בעל המקום "הלקוחות כותבים לי את הקבלות והחשבוניות, אני לא יודע לקרוא ולכתוב". בנגריה באחד מהקיבוצים באזור נמצא כי בעל העסק לא רשם 5000 ש"ח שנתקבלו בהעברה בנקאית, הוא הסביר "השארתי חשבונית ריקה, רציתי לרשום בהמשך".

    בעסק לעבודות שיש בבית שאן גילו המבקרים כי לא נרשמו בספרי העסק 2500 ₪. בעל העסק הסביר "נגמר לנו הטונר במדפסת". בשוק בעפולה מצאו המבקרים כי בעל דוכן לפירות וירקות לא רשם כ- 2000 ש"ח. בעל הדוכן טען "אני מעביר למנהל חשבונות והוא רושם". בחנות למוצרי יד שנייה, הפועלת החל מחודש אוקטובר, באחד מהקיבוצים באזור, נתגלה כי בעלת המקום לא מנהלת ספרים כלל ואין לה תיק ברשות המסים. בעל החנות הסבירה "עוד לא התארגנתי מספיק בעסק".

    המבצע נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור ובמסגרת הנחיית מנהל הרשות, משה אשר, למשרדים האזוריים להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע"י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.



    0 תגובות