הרצוג ולבני בלונדון: "הפעילו את כל כובד משקלכם להחזיר החטופים"

    איתי גדסי No Comments on הרצוג ולבני בלונדון: "הפעילו את כל כובד משקלכם להחזיר החטופים"

    ראשי המחנ"צ – ח"כ יצחק הרצוג וח"כ ציפי לבני נועדו הבוקר עם שר החוץ הבריטי, בוריס ג'ונסון: "בריטניה ידידה גדולה של ישראל. עליה להמשיך בתמיכתה במימוש חזון שתי המדינות"

    הרצוג צילום: הדס פרוש, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני, יצחק (בוז'י) הרצוג, נפגש הבוקר עם שר החוץ הבריטי, בוריס ג'ונסון יחד עם ציפי לבני.

    בפתח הפגישה חזר ראש האופוזיציה על החשיבות בהמשך תמיכתה של בריטניה בהתנעת תהליך על בסיס הזדמנות אזורית לפתרון שתי המדינות, "תמיכתה של ראשת הממשלה תרזה מיי בפתרון שתי המדינות לשני עמים, כפי שהצהירה בתחילת חודש פברואר חשובה ומשמעותית לקידום חזון שתי המדינות וסיום הסכסוך ארוך השנים בין שני העמים במזרח התיכון. אסור לאבד את חזון שתי המדינות. הרצוג הוסיף כי, "בפני ישראל ניצבת היום הזדמנות אזורית גדולה, שעל בסיסה ובשיתוף ידידותיה הטובות והמדינות הערביות המתונות, שחלקן גובלות בישראל, יש לקדם את תהליך ההיפרדות מן הפלסטינים ומימוש חזון שתי המדינות."

    בהמשך הפגישה ביקש ראש האופוזיציה משר החוץ הבריטי כי ממשלת בריטניה תתערב ותפעל מול מדינות באזור למען החזרת הבנים, הדר גולדין ואורון שאול, הביתה ולשחרורו של האזרח הישראלי אברה מנגיסטו. "אני מבקש ממך כשר החוץ של מדינה חשובה ומשפיעה באזור להפעיל את מלוא כובד המשקל למעשה הומניטרי ומדיני צודק, להשיב את החיילים החטופים ולשחרר את אברה מנגיסטו".

    בהתייחס למלחמה בארגון הטרור דאע"ש, אמר ראש האופוזיציה כי, "ישראל תמשיך לעמוד לצד בנות בריתה במלחמה כנגד הטרור העולמי הפוגע בבנות בריתה." עוד הוסיף הרצוג כי, "אנו תומכים ורואים חשיבות רבה בשיתוף פעולה בין שתי המדינות למיגור הטרור העולמי, שפעולותיו גבו את חייהם של רבים מאזרחי בריטניה. ישראל תמשיך לעמוד לצד המדינה שהכירה בחשיבות הקמת מדינה לעם היהודי כבר לפני מאה שנים."



    0 תגובות