כשנוסטלגיה וטעם נפגשים • עוגיות פרנקלס כשרים לפסח

    חיים כץ No Comments on כשנוסטלגיה וטעם נפגשים • עוגיות פרנקלס כשרים לפסח

    עוגיות ללא סוכר ועוגיות מלוחות, הבשורה של "פרנקלס" לפסח • בנוסף למבחר עוגיות טעים ומגוון הממלא בימים אלה את המדפים • בכשרות בד"צ העדה החרדית • ההערכות לחג בשיאה.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מי לא שמע על עוגיות הפסח של פרנקלס, העוגיות המופלאות שליוו אותנו מינקות ועוטפות את ילדינו גם כיום, בטעמים חדשניים וניחוח נוסטלגי..

    פסח מתקרב ובפרנקלס ההיערכות בשיאה, מאות טונות של עוגיות פריכות בטעמים שונים עושות דרכן בימים אלה אל הרשתות הגדולות, צובעות את מדפי הענק בצורות ומרקמים.

    המבחר
    שוק עוגיות הפסח התפתח מאד בשנים האחרונות, חברות רבות נכנסו לענף והדרישה למאפים כשרים למהדרין גוברת. גם בפרנקלס לא שקטו על השמרים. בזמן שחגגתם את חגי תשרי והדלקתם נרות חנוכה פיתחה החברה סדרות חדשות של מאפים פסחיים והשביחה את העוגיות הוותיקות. בסדרות מבית פרנקלס תוכלו למצוא גם השנה: עוגיות וניל, עוגיות תפו"א, עוגיות קינמון, בראוניז, עוגיות שוקוצ'יפס שוקולד, עוגיות שוקוצ'יפס וניל, עוגיות אגוזים ועוגיות שקדים. כולן טעימות, פריכות ובמרקם מעולה.

    החדשנות
    כחברה אשר חרתה על דגלה את סמל החדשנות תוך השענות על ניסיונה העשיר ורב השנים בייצור ובפיתוח, יצאה לאחרונה פרנקלס במיתוג עדכני אשר משדר את העוצמה והעדכנות לצד הניחוח האהוב.
    במיתוג החדש הושקעה חשיבה רבה. "הקופסאות החדשות עוצבו בקו יוקרתי ומהוקצע כיאה לחברה ותיקה ובעלת מוניטין מכובד ואהוב כפרנקלס", אומר שמחה רובינשטיין מנכ"ל פוקוס, משרד הפרסום שעומד מאחורי המיתוג החדש. "השינויים בלוגו נעשו בהתאמה לערכי החברה המשדרים חדשנות ועוצמה וכדי לציין את הוותק והמוניטין של החברה בחרנו פונט רטרו המשלים את המהלך האסטרטגי ומתברר כשילוב הנכון."

    פרנקלס כדורי שוקולד

    הניחוח.
    במסגרת המיתוג החדש העבירו מומחי קולינריה את עוגיות פרנקלס מבחן טעימות עיוור, שזיכה את המותג בציון גבוה בקרב הטועמים. רובם ככולם ציינו את הניחוח והטעם הנפלאים שמורגשים כבר בביס הראשון. הטעם של פרנקלס.
    בין החידושים השנה ניתן למנות את סדרת המלוחים – חטיף אפוי בטעם טבעי ובטעם בצל, המהווה נשנוש זמין ומשביע בין הארוחות בפסח ומצוין לאירוח [לצד מטבלים, גבינות וכד']
    ובשורה בריאותית חשובה: סדרת עוגיות ללא סוכר, שמהווה חידוש עולמי לפסח בקרב שומרי הכשרות המהודרת. כולן במארזים חדשים בגדלים שונים .

    עוגיות פרנקלס מיוצרות ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. העוגיות נמכרות במארז משפחתי הכולל 3 חבילות נפרדות לשמירה על הטריות המקסימלית.
    בכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית. לא שרויה.

    עוגיות פרנקלס הידועות בטעמן המופלא מיוצרות במפעל כשר לפסח, תוך הקפדה על רכיבים איכותיים בלבד. על מתכוני העוגיות אמונים שף קונדיטור וטכנולוג מומחה למאכלי פסח שמעבירים את העוגיות ואינסוף ניסיונות השבחה ושיפור עד הגעה לטעם ומרקם מושלמים. העוגיות שומרות על פריכות זמן רב וטעימות בפסח ובכל השנה.



    0 תגובות