בשורה טובה:בלניאדו נלחמים בזיהומים

    "מדי יום אנו מבצעים בדיקות רבות על מנת לוודא כי החיידקים והווירוסים אותם נושאים המטופלים לא יופצו למטופלים נוספים. זה כולל הטמעת פרוטוקולים קליניים שונים וכן ביצוע מחקרים להבנת דרכי הפועלה של החיידקים והווירוסים"
    חיים כץ No Comments on בשורה טובה:בלניאדו נלחמים בזיהומים

    היחידה למחלות זיהומיות בלניאדו זוכה להכרה מצד המועצה המדעית ומשרד הבריאות כיחידה המכשירה רופאים מומחים בתחומה. בנוסף להכרה המכובדת הזו התפרסם לאחרונה מאמר מדעי של ד"ר רגב כהן העומד בראש היחידה בז'ורנאל מדעי בינלאומי. נושא המאמר היה מחקר על זיהומים המאפיינים חולים מורכבים המאושפזים בטיפול נמרץ.

    "מדי יום אנו מבצעים בדיקות רבות על מנת לוודא כי החיידקים והווירוסים אותם נושאים המטופלים לא יופצו למטופלים נוספים. זה כולל הטמעת פרוטוקולים קליניים שונים וכן ביצוע מחקרים להבנת דרכי הפועלה של החיידקים והווירוסים"
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלחמה בזיהומים בבתי חולים הינה מלחמה מתמדת ומורכבת.

    השהות של מטופלים הסובלים ממחלות שונות בחלל משותף מהווה פתח לרכישה והתפרצות של זיהומים שונים.

    זו הסיבה שכל מרכז רפואי גדול מחזיק יחידה שכל תפקידה הוא טיפול במחלות זיהומיות,

    מי שמאייש את היחידה הזו הם רופאים שתחום ההתמחות שלהם הוא זיהומים והמלחמה בהם.

    היחידה למחלות זיהומיות, בראשותו של ד"ר רגב כהן, קיבלה לאחרונה הכרה מטעם המועצה המדעית ומשרד הבריאות כיחידה שיש לה את הסמכות להכשיר רופאים כמומחים בתחום.

    מדובר על הכרה באיכות העבודה הקלינית המבוצעת ביחידה וכן הכרה ביכולות ההוראה הקיימות ביחידה, יכולות קריטיות להכשרתם של רופאים בתחילת הדרך. ד"ר כהן אומר כי "אני שמח על ההכרה שלנו כיחידה פדגוגית המכשירה רופאים מומחים בתחום הזיהומים.

    מדובר באחריות כבדה להכשרת דור העתיד של הרפואה ואני מודע לחשיבות הרבה הכרוכה בכך".

    במקביל לכך, בחודש שעבר פורסם מאמר מדעי של ד"ר רגב כהן בזו'רנאל הבינלאומי המכובד Antimicrobial Resistance and Infection Control.

    המאמר עוסק במחקר אותו ביצע ד"ר כהן ביחידה לטיפול נמרץ בלניאדו במהלך שנת 2014-15.

    מטרת המחקר היתה איתור מוקדי שהייה של חיידק מסוג Pseudomonas aeruginosa וטיפול מותאם אישית בחיידק.

    ד"ר כהן מסיק במחקר כי טיפול נכון בחיידק ע"י דיגאגנוזה מדויקת שלו והקפדה על פרוטוקולים של מניעת זיהומים יאפשר מניעת הדבקות מצד מטופלים נוספים.

    "מדי יום אנו מבצעים בדיקות רבות על מנת לוודא כי החיידקים והווירוסים אותם נושאים המטופלים לא יופצו למטופלים נוספים. זה כולל הטמעת פרוטוקולים קליניים שונים וכן ביצוע מחקרים להבנת דרכי הפועלה של החיידקים והווירוסים" מסכם ד"ר כהן.



    0 תגובות