דדי גראוכר חוזר? מנחם טוקר בודק

    עמית דניאל 2 Comment on דדי גראוכר חוזר? מנחם טוקר בודק

    האם גדול הזמר, דדי גראוכר, חוזר לקדמת הבמה? • מנחם טוקר בשיחה עם דדי גראוכר ב"זמן אוויר" בעבקות הסינגל החדש שהוציא "בואו נשמח"

    דדי גראוכר
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דדי גראוכר משחרר סינגל בשם "בואו נשמח" בעיבודו של המאסטרו יואלי דיקמן. בריאיון למנחם טוקר ב"זמן אוויר" סיפר גראוכר על מה שגרם לו או יותר נכון על מי שגרמו לו לחזור ולהקליט.

    "אביאל הבן שלי היקר אמר לי 'אבא בא נעשה משהו' הוא הלחין את השיר וכתב יחד עם הבן שלי נתן את המילים את העיבוד עשה יואלי דיקמן שהוא אבן דרך במוסיקה היהודית וגם עניו וצנוע מאד" סיפר גראוכר.

    "בזמן האחרון" הוא אומר "עשו הרבה קאוורים לשירים הישנים שלי – 'אמנם', 'אני מאמין', 'ריבון כל העולמים' ועוד. הילדים מאד דחפו אותי הוצאנו את הסינגל הזה ולאט לאט".

    על העבודה לצד ילדיו מספר גראוכר "היתה לי קורת רוח גדולה לעבוד עם אביאל על המילים שכתב יחד עם נתן ועם יואלי דיקמן" טוקר הזכיר לגראוכר את הופעתו בחתונה שלו "המוסיקה צריכה אותך. בחתונה שלי האיש שהכי שימח אותי זה היה אתה" אמר טוקר והוסיף "הלב שלך גם בשירה ובאנרגיות".

    "אני תפילה שהקב"ה יתן לי בריאות וכח להמשיך לשמח את עם ישראל את בחורי הישיבות" אמר גראוכר.

    האזינו:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אין עליך דדי
      היחיד שבאמת יודע לשמח

    2. 1

      תכלס הביצוע הכי גדול של דדי מכל הזמנים, זה דוקא יהי החודש הזה עם העיבוד המעולה, שזה חידוש לשיר הישן של מרדכי בן דוד… באמת שיר ועיבוד רלוונטי גם ל 2018