דרעי חושף: בקרוב מאוד 'יום ליום' יהפוך לעיתון יומי

    איתי גדסי 2 Comment on דרעי חושף: בקרוב מאוד 'יום ליום' יהפוך לעיתון יומי

    בכנס נציגי ש"ס בירושלים חשף דרעי כי סיעת שס בהסתדרות תתמוך בשלי יחימוביץ' בבחירות לראשות ההסתדרות • דרעי פירט על הפיכת עיתון 'יום ליום' לעיתון יומי, ופעם בשבוע יחולק חינם • "כל הצוות הרחב והמקצועי של העיתון החדש מגובש בימים אלו"

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכינוס נציגי השכונות המרכזיות בירושלים, יחד עם חברי סיעת ש"ס בעירייה בראשותו של סגן ראש העיר הרב צביקה כהן, לצד חברי המועצה, חשף הערב יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי כי בקרוב ממש עיתון "יום ליום" יהפוך לעיתון יומי. ״הבטחנו וקיימנו – הבטחנו שופר לציבור הספרדי ובימים אלו אנחנו בסיום גיבוש המהלך הגדול להקמת עיתון יומי לציבור הספרדי" אמר דרעי. "העיתון יתחיל לצאת בתקופה הקרובה והוא יתבסס על הפלטפורמה של ׳יום ליום׳ מורשתו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ״ל. כל הצוות הרחב והמקצועי של העיתון החדש מגובש בימים אלו״.

    "לקחנו את העיתון יום ליום חזרה אלינו אנחנו בשלבי סיכום, ואנחנו הולכים להפוך אותו ליומון. בשלב ראשון אנחנו נעשה פעמיים בשבוע, כשפעם בשבוע הוא יהיה חינם. ואחרי שהמערכת תתחיל לעבוד ברמה גבוהה העיתון יהפוך ליומי.

    את הכינוס שהתקיים בבית ההארחה בבית וגן פתח יו"ר התנועה הרב אריה דרעי, כשהוא מרחיב על חשיבות הפעילות העירונית ושיבח את סגן ראש העיר הרב צביקה כהן ואת חברי המועצה על היוזמה והפעילות השוטפת למען הציבור.

    השר דרעי אף חשף כי תנועת שס חתמה עם שלי יחימוביץ ותתמוך בה בבחירות על ראשות ההסתדרות.

    סיעת בית חברתי בראשות ח״כ שלי יחימוביץ וסיעת ש״ס בהסתדרות, צפויות לחתום הלילה על הסכם לריצה משותפת בבחירות להסתדרות במאי הקרוב.

    שלי יחימוביץ: ״בין שס ובינינו הסכמה רחבה בכל הנוגע לסוגיות חברתיות, ואף עשור שלם של חקיקה חברתית משותפת ומאבקים משותפים למען הדל והחלש. שיתוף הפעולה בינינו יביא אותנו יחד לכל שכבות ציבור העובדים, יוכיח כי סדר יום חברתי הוא מאחד ומלכד, ויבטיח את נצחוננו בבחירות.

    יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי אמר הערב: ״לתנועת ש״ס ולשלי יחימוביץ, יש תפיסות עולם דומות בכל הקשור לעניינים החברתיים, הדאגה לחלשים, הדאגה לאימהות חד הוריות, לעובדי הקבלן ולכל האוכלוסיות המוחלשות. החיבור בין שתי הסיעות עשוי להיות בשורה גדולה לכל העובדים בישראל״



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מחכים לזה הרבה זמן רק תעשו באיכות טובה ….

    2. 1

      דרעי: לקחת את יום ליום זה דפוק העיתון הזה לא מצליח!!!